Kundeanmeldelse

Morten Pedersen fra Westtrailer.dk

Se hvordan Herodesk hjælper Westtrailer.dk med at samle al deres support ét sted.
“Det brugervenlige interface og AI-funktionen automatiserer svar sparer tid og sikrer professionel support.”
Morten Pedersen
Manager

Hvad laver jeres virksomhed?

West Trailer ApS er en virksomhed i Them ved Silkeborg, hvorfra vi driver webshops i 4 lande, med salg af reservedele til trailere: nettotrailer.dk (Danmark), nettotrailer.se (Sverige), nettotrailer.no (Norge) og nettotrailer.de (Tyskland).

Hvad er målet med jeres virksomhed?

Målet med vores virksomhed er, at være den mest professionelle leverandør af trailerreservedele i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland – At have stor viden på området, og yde top-klasse kundeservice.

Hvorfor har du valgt Herodesk?

Vi bruger i øjeblikket kun chat-funktionen i Herodesk.

Efter at have brugt et konkurrerende produkt lærte vi om Herodesk, som opfyldte mange flere krav til et chat-modul end vores tidligere løsning.

Vi fandt også Herodesk langt mere intuitiv for vores kundeservice-medarbejdere.

Hvad er din favoritfunktion i Herodesk?

Vores yndlingsfunktion i Herodesk-chatten er helt klart brugen af AI—vores chat kan nu automatisk besvare en række kundespørgsmål uden vores indgriben, hvilket selvfølgelig sparer os tid.

Er der alligevel behov for et ”menneskeligt” svar, er det nemt at træde ind i chatten.

Hvordan gør Herodesk din hverdag lettere?

Vores daglige arbejde er blevet lettere med Herodesk, da vi ikke længere behøver at scrolle gennem flere chat-tråde for at finde den, vi arbejdede på.

Overskueligheden i produktet gør det meget nemt at anvende. Endvidere øger vi nu en bedre kundeservice, da kunderne hurtigt kan få svar på det de spørger om. Den del giver os gladere og flere kunder.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.