Vores virksomhed, Tørrestativet.dk, specialiserer sig i salg af praktiske og kvalitetsprodukter til hjemmet, herunder tørrestativer, strygebrætter, vasketøjskurve, affaldssortering, affaldsspande og køkkenudstyr. Vi stræber efter at tilbyde vores kunder effektive løsninger, der gør hverdagen derhjemme mere praktisk og behagelig.
Jeg har valgt Herodesk som platform til vores kundeservice på grund af dens brugervenlighed. Herodesk giver os mulighed for at holde styr på kundehenvendelser, uanset om de kommer via email, Facebook eller Instagram.
Vores overordnede mål er at tilbyde vores kunder praktiske kvalitetsprodukter til hjemmet, der gør deres daglige rutiner mere effektive. Vi stræber efter at skabe langvarige forhold til vores kunder gennem fremragende kundeservice og pålidelige produkter.
Min yndlingsfunktion i Herodesk indtil videre er de standardbesvarelser, man kan oprette og bruge til kundehenvendelser. Det er ofte de samme ting kunderne spørger til, og så er det fedt bare at kunne hive et standardsvar ind og evt. tilrette det inden afsendelse. Dette frigør tid til at fokusere på andre vigtige ting i min forretning.
Før Herodesk brugte jeg Google mail, og det kunne nogle gange være overvældende at holde styr på, hvilke emails der var besvaret, og om jeg var færdig med svaret. Med Herodesk kan jeg lukke tråde, når jeg ved, jeg er færdig med emailen, og de roder ikke op og forårsager stress.