Kundeanmeldelse

Gitte Jørgensen fra Smykkebixen.dk

Se hvordan Herodesk hjælper Smykkebixen.dk med at samle al deres support ét sted.
“Det er super enkelt at samle alle spørgsmål ét sted, så ingen “drukner i mailbakken”.”
Gitte Jørgensen
Owner ved Smykkebixen.dk

Hvad laver jeres virksomhed?

Vi sælger “Do-It-Yourself” smykkedele til smykkefremstilling i ægte sølv og andre nikkelfrie materialer.

Hvad er målet med jeres virksomhed?

Vi vil gerne hjælpe alle ligesindede kreative sjæle med nemt at få de materialer, man skal bruge, for at kunne skabe sine egne, personlige smykker.

Hvorfor har du valgt Herodesk?

At samle kundeservice fra e-mail og sociale medier ét sted. Tidligere fik jeg ofte en besked på fx Instagram. Lige når jeg skulle til at svare, blev jeg afbrudt af en kunde i butikken eller et andet spørgsmål – og så glemte jeg beskeden! Det var ret stressende ikke at have det fulde overblik. Det har jeg løst med Herodesk, hvor alt nu er samlet ét sted, og jeg ved, at jeg kun skal bekymre mig om at svare dem, der har skrevet til os.

Hvad er din favoritfunktion i Herodesk?

At det er nemt for mig at se alle kunder, som afventer svar, og hurtigt dem svaret, uanset hvilket medie de har skrevet il os via.

Hvordan gør Herodesk din hverdag lettere?

Det er super enkelt at samle alle spørgsmål ét sted, så ingen “drukner i mailbakken” Det giver et godt overblik og fjerner bekymringen om, hvorvidt jeg har fået svaret alle spørgsmål.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.