Kundeanmeldelse

Danni Rasmussen fra Skisport.dk

Se hvordan Herodesk hjælper Skisport.dk med at samle al deres support ét sted.
“Skisport.dk optimerer kundeservice med Herodesks automatiske AI-oversættelse og lokal support.”
Danni Rasmussen
Kundeserviceleder

Hvad laver jeres virksomhed?

Vi er en e-commerce virksomhed som sælger udstyr til skiløb, men som også har en del udstyr til løb og en masse andre outdoor relaterede varer.

Hvad er målet med jeres virksomhed?

Målet er at cementere vores position i Danmark som den førende shop til ski-entusiaster, samtidig med at vi har fokus på at vækste i en lang række andre markeder.

Hvorfor har du valgt Herodesk?

Vi valgte Herodesk, fordi det uden at have 1.000+ funktioner tilbyder præcis det, vi har brug for: automatiseringer, regler og auto-svar. Men en afgørende faktor er deres AI oversættelse, som flugter perfekt med vores ønske om at vækste i nye markeder hvor det ikke altid er muligt at finde sprogkompetencer til at sidde på kontoret. Derfor kan denne funktion hjælpe os i hverdagen, til at bevare et højt niveau af service på alle markeders lokale sprog.

Hvad er din favoritfunktion i Herodesk?

Favoritfunktionen er helt klart AI oversættelse og at vi nu kan få det til at ske automatisk på indbakke niveau.

Hvordan gør Herodesk din hverdag lettere?

Det at de har dansk support og tilmed en hurtig en af slagsen er med til at gøre min hverdag lettere. Det betyder helt konkret at vi kan levere feedback og få et hurtigt og kompetent svar og ofte endda med løsninger der matcher vores ønsker.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.