Kundeanmeldelse

Alexander Ripley fra Scandimate.dk

Se hvordan Herodesk hjælper Scandimate.dk med at samle al deres support ét sted.
“Herodesk hjælper os med at give præcise og hurtige svar. Det har sparet os for en masse tid. “
Alexander Ripley
Ejer & CEO

Hvad laver jeres virksomhed?

ScandiMate udvikler unge håndværkere mellem 18-35 år, igennem længere arbejdsrejser til Australien, New Zealand og Canada. Rejser hvor man oplever imens man tjener gode penge.

Hvad er målet med jeres virksomhed?

Målet er at bliver verdens største rejsebureau for håndværkere, der ønsker længere arbejdsrejser.

Hvorfor har du valgt Herodesk?

Vi valgte HeroDesk fordi man kan samle alt sin kundeservice ét sted! Vi som virksomhed går meget op i at have tæt dialog med kunderne, fordi det er et stort skridt at flytte om på den anden side af kloden.

For at kunne give kunderne en god og tryg oplevelser, så er det ekstremt vigtigt at vi er nemme at komme i kontakt med, og svarer hurtigt. Vi kan allerede mærker at vores kunder er glade for den hurtige svartid.

Hvad er din favoritfunktion i Herodesk?

De prædefinerede svar (makroer), giver os mulighed for at give præcise og hurtige svar, med alt den nødvendige information. Det har sparet os rigtig meget tid.

Hvordan gør Herodesk din hverdag lettere?

At alle kan tilgå kundehenvendelserne, så det er nem og overskueligt at få en kort svartid. Det er nemt at tildele forskellige kundehenvendelser til den ansvarshavende.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.