Kundeanmeldelse

Christian Lützhøf fra Reservedele.nu

Se hvordan Herodesk hjælper Reservedele.nu med at samle al deres support ét sted.
“Det er nemt og enkelt at anvende, hvilket gør, at vi kan betjene hurtigt – til gavn for virksomheden og kunderne.”
Christian Lützhøf
E-commerce manager ved Reservedele.nu

Hvad laver jeres virksomhed?

Virksomheden sælger reservedele og tilbehør til hårde hvidevarer samt småapparater i hjemmet.

Hvad er målet med jeres virksomhed?

Målet er at kunne være kundens foretrukne sted at købe samt indsamle viden om reservedele og tilbehør til alle ens hårde hvidevarer, småapparater såsom kaffemaskiner, støvsuger mv.

Hvorfor har du valgt Herodesk?

Vi valgte Herodesk på baggrund af:

– Konkurrencedygtig pris
– Nem at bruge for alle i organisationen
– God og overskuelig visning af henvendelser fra vores svenske og danske butikker.
– Alt-i-én-værktøj – ingen mærkelige tilføjelser i form af widgets osv.

Hvad er din favoritfunktion i Herodesk?

Favoritfunktionen er vores smart-folders, som vi bruger flittigt til at holde orden i vores kundehenvendelser.

Hvordan gør Herodesk din hverdag lettere?

Herodesk hjælper med at gøre processen omkring kundehenvendelser lettere og bedre. Det er nemt og enkelt at anvende, hvilket gør, at vi kan betjene hurtigt – til gavn for virksomheden og kunderne.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.