Kundeanmeldelse

Kasper Pedersen fra Padellife.dk

Se hvordan Herodesk hjælper Padellife.dk med at samle al deres support ét sted.
“… til stor fordel for både vores effektivitet og kundens oplevelse af kundeservice.”
Kasper Pedersen
Co-founder & CEO

Hvad laver jeres virksomhed?

Padellife har målet om at være din foretrukne padelforhandler. Vi har en stor fysisk butik på Åboulevarden i København samt en af Danmarks største webshops med padeludstyr. Derudover driver vi også vores sub-brands Racketlife og Squashlife, som forhandler henholdsvis alt i ketcherudstyr og squashudstyr. Alle butikkerne kredser om den gode oplevelse for ketcherspilleren med fagligheden og nørderiet i hovedsædet.

Hvad er målet med jeres virksomhed?

Padellife ønsker at blive Nordens førende specialistbutik indenfor ketchersport. Vi ønsker at føre de bedste brands og udøve den bedste service, så vi på den måde kan blive valgt af flest mulige spillere som deres foretrukne forhandler af ketcherudstyr.

Hvorfor har du valgt Herodesk?

Vi ønskede at samle alt vores kundeservice ét sted. Vi har flere kanaler, som også har både Facebook chat, Instagram chat, chat på hjemmesiden og e-mailkorrespondancer. Vi kunne se en stor værdi i at samle alt denne kommunikation på én kanal.

Vi nyder at kunne tagge og gruppere vores samtaler, så vi kan sørge for, at alle sager bliver behandlet til tiden. Det gør at vi både kan varetage leverandørkommunikation og kundekommunikation i ét tool. Dét er et stort aktiv for os!

Hvad er din favoritfunktion i Herodesk?

Frem for alt strømliner Herodesk vores arbejdsgange, giver os et bedre overblik og gør det nemmere at koordinere og løse kundeserviceopgaver problemfrit. Til stor fordel for både vores effektivitet og kundens oplevelse af kundeservice.

Hvordan gør Herodesk din hverdag lettere?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.