Vi er et dansk sportsbrand specialiseret i løbetøj.
Blive et af verdens bedste løbebrands.
Vi valgte Herodesk af flere grunde. Først og fremmest ønskede vi at samle alle vores kundehenvendelser fra e-mail, Facebook og Instagram ét sted for at gøre kundeservice mere effektivt og overskueligt.
Jeg kan ikke vælge kun én favoritfunktion.
Jeg er glad for funktionen, der gør det muligt at opsætte regler, der automatisk sorterer irrelevante mails og spam i separate mapper, hvilket hjælper os med at holde fokus på det vigtige – nemlig kunderne.
n anden funktion, jeg virkelig værdsætter, er integrationen med Shopify. Det giver os mulighed for at se alle relevante kundeoplysninger og tidligere ordrer direkte i Herodesk, hvilket sparer os tid og sikrer, at vi giver hurtige og præcise svar til kunderne.
Herodesk gør min dag nemmere ved at samle alle vores kommunikationskanaler på én platform, så vi ikke længere behøver at skifte mellem flere systemer. Det sparer os tid, og giver os et bedre overblik over kundernes henvendelser.