Hos Klædeskabet.dk sælger vi tøj og sko til kvinder. Vi har en god blanding af egne brands og eksterne brands.
Vi har fra starten haft et klart mål om at vi vil tilbyde et bredt udvalg af trends og sæsonaktuelle styles, til yderst skarpe priser. Kunden skal føle de har fået værdi for pengene, og generelt have haft en positiv shoppingoplevelse når de handler på shoppen.
Det skabte udfordringer når vores kundeserviceteam sad fire kollegaer i samme mail indbakke. Derfor var det oplagt for os, at finde et helpdesk system som kunne løse udfordringen, så vi nemt og effektivt, kunne sørge for at kunderne fik svar på deres henvendelser nemt og hurtigt. Derudover var det vigtigt at finde et helpdesksystem som understøtter resten af vores techstack. I vores tilfælde særligt Shopify og Smartpack.
Vi har tilføjet makroer med vores mest stillede spørgsmål. Dermed kan vi ofte spare tid i hverdagen, og samtidigt give kunden et fyldestgørende svar, som samtidigt sikrer at størstedelen af vores kunder får svar på deres henvendelse samme dag.
Herodesk gør hverdagen lettere for vores kundeserviceteam ved at give et nemt og overskueligt overblik over kundehenvendelser på tværs af de forskellige shops, vi driver – via e-mail, Facebook og Instagram. Før Herodesk brugte vi meget tid på at skifte mellem åbne faner. Med Herodesk er alt samlet, og vores team kan hurtigt få overblik over status på en kundes ordre. Integrationen med vores WMS, Smartpack, er især nyttig. Vi kan nemt se, om en ordre er klar til pluk, er under pluk, eller om det er en forudbestilling. Derudover sikrer muligheden for at sætte ordrer på pause eller prioritere dem, at alt kører smidigt for kundeserviceteamet, så de kan fokusere ét sted uden konstant at skifte mellem faner.