Vi driver flere webshops, herunder cykelshoppen.dk, som sælger cykler og tilbehør, og Speedline.dk, hvor vi tilbyder reservedele og tilbehør til scootere og knallerter. Vores aktiviteter spænder over flere lande, og vi har for nylig lanceret Cyclstore, med sitet cyclstore.se. Samtidigt driver vi selv lager, en fysisk butik samt scooter/knallert- og cykelværksted i Skanderborg.
Vores vison er altid at have et bredt udvalg af cykler, tilbehør og reservedele og samtidig at yde kundeservice i høj klasse.
Tidligere brugte vi en større, velkendt ticket-systemudbyder, men vi udnyttede kun en tiendedel af dens funktioner. Vi havde brug for en enklere løsning, og Herodesk kunne nemt samle vores mange kanaler på en overskuelig måde. Herodesk centraliserer vores kundesupport, så vi kan håndtere kundehenvendelser effektivt og hurtigt, uanset om de kommer fra e-mail, sociale medier eller vores webshops.
Vi er store fans af genvejstasterne. Det er utroligt praktisk at kunne afslutte en ticket og med et enkelt tryk gå videre til den næste i rækken. Denne funktionalitet forbedrer vores effektivitet betydeligt.
Herodesk har forenklet vores supportprocesser ved at samle alle tickets fra forskellige kanaler i én indbakke (Smart Folder). Vi kan nemt se, hvordan tickets er fordelt fra kanal til kanal, hvilket er afgørende for vores samlede kundeserviceteam. Dette overblik giver os mulighed for at håndtere alle tickets effektivt og forbedre vores kundeservice betydeligt.