Vi er en online forhandler, der videresælger allergivenlige produkter gennem vores webshop www.astmaallergishoppen.dk.
Vi sælger ikke-medicinske produkter til personer med astma, allergi, eksem eller dem, der ønsker at tage forebyggende foranstaltninger. Vores produktsortiment omfatter allergivenlige dyner, puder, sengetøj, madrasser og midecovers.
Vi har også støvsugere og damprensere særligt egnet til allergikere, og vi har flere forskellige produkter til optimering af indeklimaet – luftrensere, affugtere, luftfugtere osv. Og mange andre ting.
Vores mål er at sikre, at alle i Danmark med allergi eller astma kender til vores butik.
Vi eksisterer for at minimere allergi- og astmasymptomer – både for private kunder og på arbejdspladsen.
Vi var begyndt at få rigtig mange kundehenvendelser og det var ved at være helt uoverskueligt at drive det udfra en almindelig mail, særlig længerevarende sager, hvor der skulle flere parter ind over.
Jeg begyndte at søge efter løsninger og faldt i første omgang over Zendesk, men det virkede helt uoverskueligt og der var alt for mange (AI) løsninger jeg aldrig ville få brug for, og når jeg forsøgte at komme i kontakt med deres support, var der kun svar fra robotter.
Så jeg ledte efter alternativer og blev straks tiltrukket af Herodesk, fordi det er dansk – og fordi der var rigtige mennesker bag, som jeg kunne have en ægte samtale med.
Efter vores første intro-online møde, var jeg helt solgt. Deres løsning var lige præcis alt det jeg havde brug for.
Ærligt talt – alt.
Jeg elsker, at man kan oprette sidesamtaler og samle al korrespondance relateret til en sag på ét sted.
Den største positive overraskelse – noget jeg ikke havde forventet – er de hurtige svar. De sparer os så meget tid.
Vi har tilføjet en masse standardsvar, som vi hurtigt tilpasser og bruger, når vi svarer kunder.
Det fjerner ret meget stress og sikrer at vi ikke taber nogle kundesager imellem 2 stole.