glade kunder

Vi lader vores kunder tale for os

Herodesk hjælper virksomheder med at samle al deres kundeservice ét sted. Vi integrerer med alle jeres support-kanaler og hjælper med at reducere svartiderne med smarte AI-funktioner.

Herodesk samlede alle kanaler, reducerede timers manuel oprydning efter live-salg og gav teamet et klart overblik.
Ken primby
Administrerende direktør
Efter års jonglering med værktøjer forenede Herodesk e-mail, chat og telefon, identificerede kunder øjeblikkeligt og sorterede automatisk forespørgsler med Smart Mapper.
Brian Jensen
Administrerende direktør
Choose industry
Choose company size
28
Skisport.dk optimerer kundeservice med Herodesks automatiske AI-oversættelse og lokal support.
Danni Rasmussen
Kundeserviceleder
6
Alt ved Herodesk har forbedret vores tilgang til kundeservice.
Kevin Mikkelsen
Kundeservice
8
Herodesk giver et bedre overblik over igangværende forespørgsler, så vi kan arbejde sammen om at svare kunderne hurtigt og effektivt.
Mathias Christoffersen
Ejer
22
… til stor fordel for både vores effektivitet og kundens oplevelse af kundeservice.
Kasper Pedersen
Co-founder & CEO
11
Herodesk fokuserer på klarhed og brugervenlighed – uden behov for komplicerede specialopsætninger for at få det til at virke.
Brian Reinhold Jensen
Ejer
4
Vi valgte Herodesk, fordi vi havde brug for et fleksibelt og brugervenligt kundeservicesystem.
Casper Holm
E-commerce Manager
31
Med Herodesk har T3Lshop fået en fleksibel og brugervenlig platform, der optimerer kundesupport.
Jonas Nielsen
Group Online Manager
1
Det fjerner ret meget stress og sikrer at vi ikke taber nogle kundesager imellem 2 stole.
Kristina Andersen
Ejer
38
Herodesk sikrer optimal kundeservice og giver et godt overblik.
Lars Madsen
Partner
32
Det brugervenlige interface og AI-funktionen automatiserer svar sparer tid og sikrer professionel support.
Morten Pedersen
Manager
39
Ree Park Safari optimerer håndteringen af bookinger og forespørgsler ved hjælp af Herodesk for hurtigere svar og bedre struktur.
Christina Vesterlund
Digital projektleder
19
Herodesk sparer os tid og sikrer, at vi altid leverer kundeservice af høj kvalitet.
Anders Nielsen
Medejer
40
Bagebixen.dk samler alle henvendelser i en central indbakke, sparer tid og sikrer hurtige svar.
Michael Huus
Ejer
16
Herodesk forenkler komplekse arbejdsgange og gør kundeservice hurtigere og mere strømlinet.
Jakob Vad
CEO og co-founder ved SolarCamp ApS
36
Herodesk centraliserer vores kundeservice ét sted og strømliner vores arbejdsgange med integrationer til SmartPack, Shopify og Reversio.
Nanna Ry Vestergaard
Customer Service Manager
26
Herodesk giver os et samlet overblik over alle forespørgsler på tværs af indbakker
Alexander Lundqvist
Co-CEO
33
Herodesk er blevet en uundværlig del af vores daglige drift – vi sparer ressourcer svarende til to fuldtidsstillinger.
Camille Talebnasab
Warehouse and Procurement Manager at Winther Studios
3
Vi bruger Herodesk til at håndtere tusindvis af forespørgsler med automatiserede arbejdsgange, oversættelser og problemfri integrationer.
Morten Hjortshøj Schrum
E-Commerce Specialist
10
Resultatet er mindre stress, mere produktivitet og bedre tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget.
Mathias Haaning
Medejer
12
Herodesk AI sparer tid, forbedrer kvaliteten og gør det muligt at kommunikere effektivt med kunder på tværs af sprog.
Chalotte Kornvig
Head of Customer Service
41
Det er bare virkelig nemt, at Herodesk har samlet al vores support ét sted, så vi aldrig går glip af nogen beskeder.
Morten Vadskær
CEO ved Shoporama
25
Det er nemt og enkelt at anvende, hvilket gør, at vi kan betjene hurtigt – til gavn for virksomheden og kunderne.
Christian Lützhøf
E-commerce manager ved Reservedele.nu
9
Herodesk gør det nemt at have samtaler fra Facebook, mails osv. samlet ét sted.
Kenneth Storm
Owner ved Handelshuset Aulum
7
Efter at have overvejet flere af de store og velkendte helpdesk-systemer, valgte vi HeroDesk, fordi vi simpelthen vurderede, at det på langt sigt ville være den bedste løsning for os.
John Boye Rasmussen
Owner ved Finicc.com
5
Herodesk er bare vidunderligt enkelt, vi kan samle alle kundehenvendelser ét sted uden at miste overblikket.
Mads Collin
E-commerce manager ved Cykelshoppen.dk
14
Herodesk giver et nemt og overskueligt overblik over kundehenvendelser på tværs af vores forskellige shops.
Mikkel Dam Jespersen
E-commercer ved Klædeskabet.dk
29
Det er super enkelt at samle alle spørgsmål ét sted, så ingen “drukner i mailbakken”.
Gitte Jørgensen
Owner ved Smykkebixen.dk
18
Vi oplever at vores mails nu er i system og det er rigtig dejligt og overskueligt.
Iben Birkebæk
Owner ved MayaFreya.dk
17
Med Herodesk har vi alle vores kunders spørgsmål samlet ét sted, uanset hvordan de kontakter os – email, Facebook, Instagram.
Malene Bandholm
Owner ved Tørrestativet.dk
37
Herodesk har konsolideret vores kommunikation på tværs af vores mange e-mailadresser og sociale medieplatforme.
Jens Friis Felber
Owner ved billigEmballage.dk
2
Herodesk har forvandlet, hvordan vi håndterer kundeforespørgsler i vores virksomhed
Frederik Østergaard
Owner ved Billigelogvvs.dk
15
Herodesk gør min dag nemmere ved at samle alle vores kommunikationskanaler på én platform.
Freja Nielsen
E-commerce marketing ved LiiteGuard.dk
24
Vi har valgt Herodesk frem for andre løsninger, fordi vi ønskede et enkelt system til at samle alle kundehenvendelser.
Per Grønning
CEO ved Poolworld.dk
27
Herodesk hjælper os med at give præcise og hurtige svar. Det har sparet os for en masse tid.
Alexander Ripley
Ejer & CEO
35
Herodesk har allerede nu tilføjet en enorm kvalitet til få penge. Opsætningen er ligetil og det giver et komplet overblik i kundeservice.
Ole Dalgas
Owner ved DetBedsteHjem.dk
20
Jeg står op 5.00 hver morgen og de sædvanelige 30 mails er behandlet inden 30 min – det er satme i orden.
Mikkel Wølke
Owner ved Nordic-wellness.dk
23
Nemt, enkelt og super godt kundeservicesoftware – det er de ord, jeg ville bruge til at beskrive Herodesk.io! Det er bare så nemt at komme i gang og endnu nemmere at bruge. Jeg vil anbefale Herodesk.io til alle, der ønsker at tage sig godt af deres kunder.
Patrick T. Rasmussen
CEO ved PTR Consult ApS
34
Herodesk er et fantastisk værktøj til at håndtere din kundeservice. Det er super nemt at bruge og ikke overbelastet med funktioner, du ikke har brug for.
Mikkel Foldager
CEO ved World of Fireworks
30
De indbyggede Shopify og Instagram integrationer gør at vi kan samle al kundeservice ét sted. Det er nemt og overskueligt.
Kristian M.
Co-founder ved Supersox
13
Vi har prøvet forskellige helpdesks, fx Zendesk og Front. Herodesk viser, at kvalitet og funktionalitet ikke behøver at koste en formue.
Morten Sakariassen
CEO ved Hverdag.dk
21
Vi valgte Herodesk, fordi de giver os mest værdi for pengene, når vi ser på vores behov til kundesupport.
Mark Sølvgren
Manager ved Østjysk Hunting
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.