Lær os at kende

Hvem er Herodesk?

Vi er en dansk virksomhed, der stræber efter at skabe et produkt, som gør det nemt for dig og dit team at levere verdensklasse kundeservice.

Hejsa! Jeg hedder Anders, grundlægger af Herodesk.

Jeg har været iværksætter hele mit liv og talt med tusindvis af kunder på alle muligt kanaler. Og én ting er klart:

Vi har brug for en bedre måde at håndtere kundesupport på.

Så da jeg fik chancen for at starte en ny virksomhed, var det oplagt at løse et problem, vi deler: et super simpelt, men fuldt funktionelt og rimeligt prissat kundeservicesystem.

Jeg ved, hvor udfordrende det kan være at starte og drive en lille/mellemstor virksomhed. Derfor føler jeg så stærkt for at hjælpe andre med at lykkes – i hvert fald med deres kundesupport.

For at hjælpe med det, er Herodesk bygget med fokus på at være super simpelt og nemt at bruge, og med alle de nødvendige funktioner til at give nem support.

Vi, hos Herodesk, bruger selvfølgelig vores eget produkt. De værdier, vi fortæller til vores kunder, er de samme, vi selv lever efter.

Jeg håber, at du vil overveje at prøve eller bruge Herodesk også, og at det vil spare dig for mange af de frustrationer, jeg selv har haft.

Picture of Anders Eiler

Anders Eiler

Stifter af Herodesk
Direkte email: ace@herodesk.io (du er velkommen til at sige hej)

Vi er på vej til at skabe en platform, hvor vi gør kundesupport til jeres fordel.

200+
Kunder

3

Medarbejdere

10.000+

E-mails sendt dagligt

20+

AI funktioner

Teamet

Mød teamet

Vi er et lille team af passionerede mennesker, der ønsker at gøre kundeservice til en superkraft.

Anders Eiler

Grundlægger

Sara

Customer Success Manager

Ferhat

Senior udvikler
advisory board

...og vores advisory board

Vores advisory board er en gruppe af eksperter, der hjælper os med at udvikle vores produkt og hjælpe med at skabe en bedre platform.

Simone

Ekspert i kundeservice

Simone er en ekspert i kundeservice og har arbejdet med kundeservice i over 10 år. Hun har arbejdet med kundeservice i over 10 år.

Simon

Direktør

Simon er en ekspert i kundeservice og har arbejdet med kundeservice i over 10 år. Hun har arbejdet med kundeservice i over 10 år.

Anders

PhD i skalering

Anders er en ekspert i kundeservice og har arbejdet med kundeservice i over 10 år. Hun har arbejdet med kundeservice i over 10 år.

Andersine

Konsulent

Andersine er en ekspert i kundeservice og har arbejdet med kundeservice i over 10 år. Hun har arbejdet med kundeservice i over 10 år.

Historie

Vores tidslinje

Vi er en dansk virksomhed, der stræber efter at skabe et produkt, som gør det nemt for dig at levere verdensklasse kundeservice.

Oktober 2025: AI agenter

Efter måneders arbejde lancerede vi AI agenter den 1. oktober 2025 med muligheden for at skrive foreslåede svar og AI chatbot.

April 2025: Helpcenters

Vores helpcenter blev lanceret, hvilket giver vores kunder mulighed for at skrive FAQ’er og artikler for at hjælpe deres kunder. 

December 2024: AI oversættelser

Vi integrerer kunstig intelligens (AI) direkte i Herodesk, hvilket muliggør 2-vejs oversættelser af indgående og udgående beskeder. En banebrydende feature.

November 2024: Første fuldtidsansættelse

Lidt mere end et år efter lanceringen ansatte vi Sara i en Customer Success Manager rolle. Vores første fuldtidsmedarbejder.

September 2023: Lancering!

Den 4. september 2023 blev Herodesk lanceret! Vi fik vores første betalende kunde samme dag.

FAQ

Har du spørgsmål til os?

Find svar på alle dine spørgsmål lige her. Har du stadig brug for hjælp? Send os en e-mail eller prøv vores chatbot.
Du kan starte med en 14-dages gratis prøveperiode. Opret en konto her: https://app.herodesk.io/signup og følg vores onboarding-guide for at komme i gang.
Herodesk er en moderne kundeservice-løsning designet til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at håndtere kundesupport effektivt og professionelt.
Herodesk understøtter dansk, engelsk, svensk og norsk. Der bliver løbende tilføjet flere sprog. Vores AI-oversættelse kan dog oversætte alle ind- og udgående beskeder til og fra ethvert sprog.

Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.

I modsætning til større og de fleste andre værktøjer er Herodesk super simpel, letvægts, hurtig at sætte op, prisvenlig og bygget med lokal support i tankerne. Vi fokuserer på at gøre kundeservice enkelt, mens vi stadig tilbyder avancerede funktioner som automatisering, integrationer og AI.
Ja! Send os din seneste faktura fra den anden udbyder. Vi giver dig Herodesk Plus gratis i den periode, du allerede har forudbetalt hos den anden udbyder. Derefter betaler du for Herodesk i henhold til vores almindelige priser og vilkår.  
Herodesk er bygget til små og mellemstore virksomheder – især webshops og online forretninger – der vil have et brugervenligt kundeserviceværktøj uden enterprise-niveauets kompleksitet eller omkostninger.

Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.

Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.

Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.

Nej, det gør vi ikke. Herodesk er lavet til små og mellemstore virksomheder, og vores produkt- og betalingsmodel er indrettet derefter. Når det er sagt, er alle mere end velkomne til at bruge Herodesk. Vi tilbyder dog ikke enterprise-løsninger, skræddersyede planer eller service level agreements. Vores generelle servicevilkår, som gælder for alle vores kunder, kan findes her: Vilkår

Fandt du ikke det svar, du ledte efter?

vores værdier

Sådan arbejder vi

Find svar på alle dine spørgsmål lige her. Har du stadig brug for hjælp? Send os en e-mail eller prøv vores chatbot.
Fuldt remote

Arbejd hvor du vil, når du vil. Vi stoler på vores team og giver dig friheden til at arbejde på din måde. Ingen kontorpligter eller faste arbejdstider.

Frihed

Ingen micro management. Du bestemmer i høj grad, hvordan opgaverne skal løses.

Asynkron kommunikation

Åben og asynkron kommunikation med hurtig feedback. 

GDPR

100% GDPR-kompatibel. Vi beskytter dine data som vores egne og følger alle reglerne.

Moderne tech-stack

Vi bruger de nyeste teknologier og værktøjer til at skabe det bedst mulige produkt.

Læring

Konstant udvikling og læring. Vi investerer i vores teams færdigheder og viden gennem kurser og workshops.

Excellence

Vi stræber efter at levere verdensklasse produkter og service til vores kunder.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.