E-handel

SmartPack WMS integration

Herodesk er det eneste helpdesk-system, der integrerer med SmartPack WMS og bruger kunstig intelligens (AI) til at prioritere dine ordrer. Det tilbyder alle SmartPack WMS-kunder et gratis helpdesk-system til SmartPack.
smartpack
Smartpack WMS

Helpdesk-system til SmartPack WMS

Denne integration er designet til alle e-handelsforhandlere, der bruger Smartpack lagerstyringssystemet.

Et lagerstyringssystem har mange detaljer om en ordre, som ikke er tilgængelige i din e-handelsplatform.

Vores SmartPack widget finder automatisk dine kunders ordrer og viser dem i Herodesk, inklusive alle detaljer om hver bestilte vare, dens tilgængelighed, lagerantal, ordresporingskoder osv.

Alle ordredetaljer tilgængelige

SmartPack WMS widgetten giver dig fuldt indblik i alle dine kunders ordrer direkte fra Herodesk. Dette inkluderer detaljer som:

  • Ordrestatus
  • Sporingskoder & links
  • Tilgængelighed af hver vare på ordren

Prioriter ordrer med AI

Ved hjælp af kunstig intelligens (AI) kan vi identificere henvendelser, hvor kunden ønsker at ændre, annullere eller prioritere en ordre.

Med integrationen til SmartPack kan Herodesk, både automatisk eller manuelt:

  • Sæt ordre på pause
  • Genoptag ordre
  • Prioriter ordre

Dette sikrer, at de vigtigste pakker sendes først, mens dem der skal ændres eller annulleres holdes tilbage.

Smartpack WMS

Forenkl din kundeservice

Herodesk integrerer med alle dine kanaler og hjælper dig med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.
Automatisk ordresøgning

Kundernes ordrer importeres automatisk fra dit SmartPack WMS baseret på kundernes e-mail.

Flere lokationer

Hver SmartPack WMS widget i Herodesk er tilknyttet en enkelt SmartPack kundekonto. Hvis du har flere, kan du installere dem gratis.

Sporingskoder

Alle sporingskoder for hver ordre er let tilgængelige, uanset hvor mange pakker der er blevet afsendt.

Lagerstatus

Se den aktuelle lagerstatus for hver vare på hver ordre.

Indbygget integration

SmartPack WMS widgetten har direkte links til hver ordre i SmartPack.

Vi hjælper dig i gang

Skift til Herodesk

Hvis du allerede har forudbetalt for et andet helpdesk-system, giver vi dig Herodesk Plus gratis indtil det andet abonnement udløber.

Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Spørgsmål

Har du spørgsmål om vores integrationer?

Vi har lavet en guide til at hjælpe dig i gang med vores integrationer. Hvis du stadig har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Du kan starte med en 14-dages gratis prøveperiode. Opret en konto her: https://app.herodesk.io/signup og følg vores onboarding-guide for at komme i gang.
Herodesk er en moderne kundeservice-løsning designet til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at håndtere kundesupport effektivt og professionelt.
Herodesk understøtter dansk, engelsk, svensk og norsk. Der bliver løbende tilføjet flere sprog. Vores AI-oversættelse kan dog oversætte alle ind- og udgående beskeder til og fra ethvert sprog.

Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.

I modsætning til større og de fleste andre værktøjer er Herodesk super simpel, letvægts, hurtig at sætte op, prisvenlig og bygget med lokal support i tankerne. Vi fokuserer på at gøre kundeservice enkelt, mens vi stadig tilbyder avancerede funktioner som automatisering, integrationer og AI.
Ja! Send os din seneste faktura fra den anden udbyder. Vi giver dig Herodesk Plus gratis i den periode, du allerede har forudbetalt hos den anden udbyder. Derefter betaler du for Herodesk i henhold til vores almindelige priser og vilkår.  
Herodesk er bygget til små og mellemstore virksomheder – især webshops og online forretninger – der vil have et brugervenligt kundeserviceværktøj uden enterprise-niveauets kompleksitet eller omkostninger.

Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.

Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.

Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.

Nej, det gør vi ikke. Herodesk er lavet til små og mellemstore virksomheder, og vores produkt- og betalingsmodel er indrettet derefter. Når det er sagt, er alle mere end velkomne til at bruge Herodesk. Vi tilbyder dog ikke enterprise-løsninger, skræddersyede planer eller service level agreements. Vores generelle servicevilkår, som gælder for alle vores kunder, kan findes her: Vilkår

Fandt du ikke det svar, du ledte efter?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.