Channel

Herodesk Live chat

Tilføj Herodesk Live chat til din hjemmeside, så dine kunder og besøgende nemt kan komme i kontakt med dig, hvis de har spørgsmål eller brug for din hjælp.
channel-livechat
Herodesk live chat

Live chat med dine kunder. Bedre support. Flere salg.

At have en Live chat på din hjemmeside kan være en betydelig fordel, da det forbedrer kundeservice og engagement. Live chat giver dig mulighed for at yde øjeblikkelig support, så dine besøgende kan få hurtige svar på deres spørgsmål, hvilket kan hjælpe med at løse problemer hurtigt og øge salget.

Live chat på din hjemmeside

Uanset hvilken type hjemmeside du har, øger tilføjelsen af en Live chat din tilgængelighed betydeligt, hvad enten du svarer øjeblikkeligt eller bruger den som en kontaktformular, du besvarer senere.

Forbedre kundeoplevelsen

Ved at tilføje en Live chat til din hjemmeside vil du være tilgængelig for dine kunder, hvilket betyder, at de nemt og hurtigt kan få løst eventuelle problemer eller spørgsmål.

Øg salget på din hjemmeside

Ved at være øjeblikkeligt tilgængelig for at besvare dine besøgendes spørgsmål via Live chat, kan du give dem den hurtige hjælp, de har brug for for at gennemføre købet.

Tilføj flere chats til forskellige hjemmesider eller sprog

Hvis du har flere hjemmesider eller sprog, kan du tilføje en Live chat til hver og have alle beskeder på tværs af dine sites, brands eller sprog i den samme Herodesk.

Herodesk live chat

Boost salg og kundetilfredshed med Live chat

Når den er integreret, bliver alle beskeder sendt til dig via din Live chat kanaliseret ind i Herodesks brugervenlige interface. Tildel samtaler til specifikke teammedlemmer, tag for prioritet, og brug smarte mapper til at organisere arbejdsgangen. Med omfattende support og nem navigation kan dit team ubesværet yde service i verdensklasse.

Udnyt Herodesks indbyggede notifikationssystem eller smartphone-app med push-notifikationer, så du øjeblikkeligt ved, når nogen skriver til dig, hvilket giver dig mulighed for at give dem et hurtigt svar inden for få minutter.
Tilpas udseende og følelse

Ændre Live chattens farver, udseende og følelse, så den matcher din hjemmeside.

Indstil velkomstbesked

Tilføj din egen velkomstbesked for at hilse på besøgende, når de åbner Live chatten.

Tilføj åbningstider

Vælg dine åbningstider. Ud over disse kan besøgende efterlade en besked.

Flyt chat til e-mail

Hvis den besøgende ikke ønsker at vente, kan de vælge at modtage dit svar via e-mail.

Indstil forventet svartid

Sæt forventninger hos dine besøgende og lad dem vide, hvornår du vil svare.

Følg besøgende rundt

Se hvordan den besøgende navigerer på din hjemmeside under din chat.

Herodesks Live chat-integration er mere end bare en kommunikationskanal; det er et skridt mod at revolutionere din kundeservicetilgang. Klar til at forbedre dit kundeengagement? Tilmeld dig i dag og se forskellen!

Vi hjælper dig i gang

Skift til Herodesk

Hvis du allerede har forudbetalt for et andet helpdesk-system, giver vi dig Herodesk Plus gratis indtil det andet abonnement udløber.

Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Spørgsmål

Har du spørgsmål om vores integrationer?

Vi har lavet en guide til at hjælpe dig i gang med vores integrationer. Hvis du stadig har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Du kan starte med en 14-dages gratis prøveperiode. Opret en konto her: https://app.herodesk.io/signup og følg vores onboarding-guide for at komme i gang.
Herodesk er en moderne kundeservice-løsning designet til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at håndtere kundesupport effektivt og professionelt.
Herodesk understøtter dansk, engelsk, svensk og norsk. Der bliver løbende tilføjet flere sprog. Vores AI-oversættelse kan dog oversætte alle ind- og udgående beskeder til og fra ethvert sprog.

Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.

I modsætning til større og de fleste andre værktøjer er Herodesk super simpel, letvægts, hurtig at sætte op, prisvenlig og bygget med lokal support i tankerne. Vi fokuserer på at gøre kundeservice enkelt, mens vi stadig tilbyder avancerede funktioner som automatisering, integrationer og AI.
Ja! Send os din seneste faktura fra den anden udbyder. Vi giver dig Herodesk Plus gratis i den periode, du allerede har forudbetalt hos den anden udbyder. Derefter betaler du for Herodesk i henhold til vores almindelige priser og vilkår.  
Herodesk er bygget til små og mellemstore virksomheder – især webshops og online forretninger – der vil have et brugervenligt kundeserviceværktøj uden enterprise-niveauets kompleksitet eller omkostninger.

Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.

Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.

Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.

Nej, det gør vi ikke. Herodesk er lavet til små og mellemstore virksomheder, og vores produkt- og betalingsmodel er indrettet derefter. Når det er sagt, er alle mere end velkomne til at bruge Herodesk. Vi tilbyder dog ikke enterprise-løsninger, skræddersyede planer eller service level agreements. Vores generelle servicevilkår, som gælder for alle vores kunder, kan findes her: Vilkår

Fandt du ikke det svar, du ledte efter?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.