Live chat med dine kunder. Bedre support. Flere salg.
At have en Live chat på din hjemmeside kan være en betydelig fordel, da det forbedrer kundeservice og engagement. Live chat giver dig mulighed for at yde øjeblikkelig support, så dine besøgende kan få hurtige svar på deres spørgsmål, hvilket kan hjælpe med at løse problemer hurtigt og øge salget.
Live chat på din hjemmeside
Uanset hvilken type hjemmeside du har, øger tilføjelsen af en Live chat din tilgængelighed betydeligt, hvad enten du svarer øjeblikkeligt eller bruger den som en kontaktformular, du besvarer senere.
Forbedre kundeoplevelsen
Ved at tilføje en Live chat til din hjemmeside vil du være tilgængelig for dine kunder, hvilket betyder, at de nemt og hurtigt kan få løst eventuelle problemer eller spørgsmål.
Øg salget på din hjemmeside
Ved at være øjeblikkeligt tilgængelig for at besvare dine besøgendes spørgsmål via Live chat, kan du give dem den hurtige hjælp, de har brug for for at gennemføre købet.
Tilføj flere chats til forskellige hjemmesider eller sprog
Hvis du har flere hjemmesider eller sprog, kan du tilføje en Live chat til hver og have alle beskeder på tværs af dine sites, brands eller sprog i den samme Herodesk.
Boost salg og kundetilfredshed med Live chat
Udnyt Herodesks indbyggede notifikationssystem eller smartphone-app med push-notifikationer, så du øjeblikkeligt ved, når nogen skriver til dig, hvilket giver dig mulighed for at give dem et hurtigt svar inden for få minutter.
Ændre Live chattens farver, udseende og følelse, så den matcher din hjemmeside.
Tilføj din egen velkomstbesked for at hilse på besøgende, når de åbner Live chatten.
Vælg dine åbningstider. Ud over disse kan besøgende efterlade en besked.
Hvis den besøgende ikke ønsker at vente, kan de vælge at modtage dit svar via e-mail.
Sæt forventninger hos dine besøgende og lad dem vide, hvornår du vil svare.
Se hvordan den besøgende navigerer på din hjemmeside under din chat.
Herodesks Live chat-integration er mere end bare en kommunikationskanal; det er et skridt mod at revolutionere din kundeservicetilgang. Klar til at forbedre dit kundeengagement? Tilmeld dig i dag og se forskellen!
Skift til Herodesk
Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Har du spørgsmål om vores integrationer?
Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.
Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.
Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.
Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.
Ja, Herodesk inkluderer en tilpasselig live chat-widget, du kan installere på din hjemmeside.
Du kan kombinere dette med vores AI agenter og implementere dem i din live chat for også at have en AI Chat bot på din hjemmeside.
Fandt du ikke det svar, du ledte efter?
