Channel

Facebook Messenger integration

Udvid din kundesupport med Herodesk’s Facebook Messenger integration. Integrer dine Facebook-sider problemfrit med Herodesk for en samlet kundeserviceoplevelse.
facebook
Facebook Messenger chat

Få Facebook Messenger ind i Herodesk

I dagens hurtige digitale verden er effektiv kundekommunikation nøglen. Med Herodesk’s nye Facebook Messenger integration har det aldrig været nemmere at håndtere kundekontakter. Forbind din virksomheds Facebook-sider direkte med Herodesk og håndter alle kundehenvendelser fra én praktisk platform.

Samlet indbakke

Administrer alle kundesamtaler fra Facebook Messenger sammen med e-mails og andre sociale mediekanaler i én delt indbakke for bedre teamsamarbejde.

Enkel opsætning

Forbind nemt dine Facebook-sider med få klik og begynd at modtage beskeder direkte i Herodesk. Ingen teknisk ekspertise kræves!

Forbedret kundeengagement

Svar hurtigere og øg kundetilfredsheden ved at være tilgængelig på en platform, som dine kunder elsker og bruger dagligt.

Organiserede samtaler

Brug Herodesk’s smarte mapper og tags til effektivt at kategorisere og prioritere beskeder fra Facebook Messenger, så du sikrer et hurtigt og relevant svar.

Facebook Messenger

Alle samtaler super organiserede

Når integrationen er på plads, bliver alle beskeder sendt til dine Facebook-sider kanaliseret ind i Herodesk’s brugervenlige interface. Tildel samtaler til specifikke teammedlemmer, tag for prioritet, og brug smarte mapper til at organisere arbejdsgangen. Med omfattende support og nem navigation kan dit team yde førsteklasses service uden besvær.
Strømlin kommunikation

Alle beskeder ét sted for et klart og organiseret overblik over kundeinteraktioner.

Teamsamarbejde

Tilføj interne noter, tildel samtaler til kolleger og arbejd sammen om at løse alle spørgsmål.

Forbedr svartid

Hurtig adgang til beskeder og intuitive værktøjer til effektive svar.

Automatiske svar

Brug Herodesk’s indbyggede funktion til automatiske svar for at svare automatisk.

Tags & smarte mapper

Tag samtaler for at organisere dem sammen med alle dine andre kundespørgsmål.

Side-samtaler

Brug for hjælp udefra? Åbn en relateret side-samtale med en tredjepart.

Herodesk’s Facebook Messenger integration er mere end bare et værktøj; det er et skridt mod at revolutionere din kundeservice tilgang. Klar til at forbedre dit kundeengagement? Tilmeld dig i dag og se forskellen!

Vi hjælper dig i gang

Skift til Herodesk

Hvis du allerede har forudbetalt for et andet helpdesk-system, giver vi dig Herodesk Plus gratis indtil det andet abonnement udløber.

Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Spørgsmål

Har du spørgsmål om vores integrationer?

Vi har lavet en guide til at hjælpe dig i gang med vores integrationer. Hvis du stadig har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Du kan starte med en 14-dages gratis prøveperiode. Opret en konto her: https://app.herodesk.io/signup og følg vores onboarding-guide for at komme i gang.
Herodesk er en moderne kundeservice-løsning designet til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at håndtere kundesupport effektivt og professionelt.
Herodesk understøtter dansk, engelsk, svensk og norsk. Der bliver løbende tilføjet flere sprog. Vores AI-oversættelse kan dog oversætte alle ind- og udgående beskeder til og fra ethvert sprog.

Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.

I modsætning til større og de fleste andre værktøjer er Herodesk super simpel, letvægts, hurtig at sætte op, prisvenlig og bygget med lokal support i tankerne. Vi fokuserer på at gøre kundeservice enkelt, mens vi stadig tilbyder avancerede funktioner som automatisering, integrationer og AI.
Ja! Send os din seneste faktura fra den anden udbyder. Vi giver dig Herodesk Plus gratis i den periode, du allerede har forudbetalt hos den anden udbyder. Derefter betaler du for Herodesk i henhold til vores almindelige priser og vilkår.  
Herodesk er bygget til små og mellemstore virksomheder – især webshops og online forretninger – der vil have et brugervenligt kundeserviceværktøj uden enterprise-niveauets kompleksitet eller omkostninger.

Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.

Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.

Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.

Nej, det gør vi ikke. Herodesk er lavet til små og mellemstore virksomheder, og vores produkt- og betalingsmodel er indrettet derefter. Når det er sagt, er alle mere end velkomne til at bruge Herodesk. Vi tilbyder dog ikke enterprise-løsninger, skræddersyede planer eller service level agreements. Vores generelle servicevilkår, som gælder for alle vores kunder, kan findes her: Vilkår

Fandt du ikke det svar, du ledte efter?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.