Forenkl kundekommunikationen
Uanset om I er to personer, der deler én e-mailindbakke, eller I er mange personer, der supporterer kunder på tværs af flere adresser, sikrer centralisering i Herodesk, at I har fuldstændig kontrol over hver samtale med jeres kunder.
Samarbejde på tværs af flere indbakker og personer
Brug af Herodesk til at håndtere din kundeservice via e-mail giver dig flere fordele, uanset hvor mange personer I er. Mindre organisationer med 1-5 personer behøver ikke længere kæmpe med almindelige delte indbakker og “hvem gør hvad”. Større organisationer kan centralisere deres kundesupport på tværs af flere brands, teams og funktioner i ét system.
Konfigurer til at passe til din organisation
Hver Herodesk-indbakke kommer med en system-e-mailadresse. For at få kunde-e-mails ind i Herodesk, opsætter du en videresendelse fra fx support@ditdomæne.com. Du kan oprette flere indbakker for at organisere kundespørgsmål i forhold til din organisation og få flere e-mails videresendt til samme indbakke.
Nemmere end nogensinde før
E-mailtråde vises som chats, hvilket gør det nemt at arbejde med kundesamtaler.
Opsæt foruddefinerede svar til de mest almindelige spørgsmål og tilføj dem lynhurtigt med tastaturgenveje.
Tilføj personer CC / BCC under en samtale. De får den fulde samtale + links til alle vedhæftede filer.
Alle vedhæftede filer gemmes på vores servere, så de altid er tilgængelige—både dem du sender og modtager.
Interne noter, tildeling af samtaler til specifikke teams eller personer og fuld historik – alt for at forbedre samarbejdet.
Herodesk er en omfattende kundesupport-suite med kommunikationsværktøjer på den ene side og integration med dine systemer på den anden.
Skift til Herodesk
Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Har du spørgsmål om vores integrationer?
Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.
Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.
Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.
Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.
Ja, Herodesk inkluderer en tilpasselig live chat-widget, du kan installere på din hjemmeside.
Du kan kombinere dette med vores AI agenter og implementere dem i din live chat for også at have en AI Chat bot på din hjemmeside.
Fandt du ikke det svar, du ledte efter?
