Channel

Kundesupport via e-mail

Tilslut en eller flere e-mailadresser til Herodesk og centraliser al kommunikation med dine kunder i ét helpdesk-system.
channel-email
Delt indbakke

Forenkl kundekommunikationen

Uanset om I er to personer, der deler én e-mailindbakke, eller I er mange personer, der supporterer kunder på tværs af flere adresser, sikrer centralisering i Herodesk, at I har fuldstændig kontrol over hver samtale med jeres kunder.

Samarbejde på tværs af flere indbakker og personer

Brug af Herodesk til at håndtere din kundeservice via e-mail giver dig flere fordele, uanset hvor mange personer I er. Mindre organisationer med 1-5 personer behøver ikke længere kæmpe med almindelige delte indbakker og “hvem gør hvad”. Større organisationer kan centralisere deres kundesupport på tværs af flere brands, teams og funktioner i ét system.

Konfigurer til at passe til din organisation

Hver Herodesk-indbakke kommer med en system-e-mailadresse. For at få kunde-e-mails ind i Herodesk, opsætter du en videresendelse fra fx support@ditdomæne.com. Du kan oprette flere indbakker for at organisere kundespørgsmål i forhold til din organisation og få flere e-mails videresendt til samme indbakke.

E-mail-support

Nemmere end nogensinde før

At kommunikere med dine kunder via e-mail har aldrig været nemmere end med Herodesk. Vi har optimeret vores kundesupport-suite til hurtig håndtering af kundespørgsmål og internt samarbejde.
E-mails som "chats"

E-mailtråde vises som chats, hvilket gør det nemt at arbejde med kundesamtaler.

Hurtige svar

Opsæt foruddefinerede svar til de mest almindelige spørgsmål og tilføj dem lynhurtigt med tastaturgenveje.

CC / BCC

Tilføj personer CC / BCC under en samtale. De får den fulde samtale + links til alle vedhæftede filer.

Vedhæftede filer

Alle vedhæftede filer gemmes på vores servere, så de altid er tilgængelige—både dem du sender og modtager.

Nemt samarbejde

Interne noter, tildeling af samtaler til specifikke teams eller personer og fuld historik – alt for at forbedre samarbejdet.

Integrer med andre systemer

Herodesk er en omfattende kundesupport-suite med kommunikationsværktøjer på den ene side og integration med dine systemer på den anden.

Vi hjælper dig i gang

Skift til Herodesk

Hvis du allerede har forudbetalt for et andet helpdesk-system, giver vi dig Herodesk Plus gratis indtil det andet abonnement udløber.

Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Spørgsmål

Har du spørgsmål om vores integrationer?

Vi har lavet en guide til at hjælpe dig i gang med vores integrationer. Hvis du stadig har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Du kan starte med en 14-dages gratis prøveperiode. Opret en konto her: https://app.herodesk.io/signup og følg vores onboarding-guide for at komme i gang.
Herodesk er en moderne kundeservice-løsning designet til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at håndtere kundesupport effektivt og professionelt.
Herodesk understøtter dansk, engelsk, svensk og norsk. Der bliver løbende tilføjet flere sprog. Vores AI-oversættelse kan dog oversætte alle ind- og udgående beskeder til og fra ethvert sprog.

Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.

I modsætning til større og de fleste andre værktøjer er Herodesk super simpel, letvægts, hurtig at sætte op, prisvenlig og bygget med lokal support i tankerne. Vi fokuserer på at gøre kundeservice enkelt, mens vi stadig tilbyder avancerede funktioner som automatisering, integrationer og AI.
Ja! Send os din seneste faktura fra den anden udbyder. Vi giver dig Herodesk Plus gratis i den periode, du allerede har forudbetalt hos den anden udbyder. Derefter betaler du for Herodesk i henhold til vores almindelige priser og vilkår.  
Herodesk er bygget til små og mellemstore virksomheder – især webshops og online forretninger – der vil have et brugervenligt kundeserviceværktøj uden enterprise-niveauets kompleksitet eller omkostninger.

Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.

Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.

Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.

Nej, det gør vi ikke. Herodesk er lavet til små og mellemstore virksomheder, og vores produkt- og betalingsmodel er indrettet derefter. Når det er sagt, er alle mere end velkomne til at bruge Herodesk. Vi tilbyder dog ikke enterprise-løsninger, skræddersyede planer eller service level agreements. Vores generelle servicevilkår, som gælder for alle vores kunder, kan findes her: Vilkår

Fandt du ikke det svar, du ledte efter?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.