Helpdesk-system til DanDomain-webshop
Integrationen mellem Herodesk og DanDomain Webshop gør det muligt at se data fra din webshop direkte i Herodesk.
Når du åbner en samtale med kunden, slås kundens e-mail op i webshoppen, og alle deres ordrer vises.
Alt samlet ét sted
Lige ved siden af dine kunders spørgsmål finder du en liste over alle deres ordrer, ordrestatus, betalingsdetaljer, forsendelsesdetaljer og sporingskoder.
Svar dine kunder hurtigere
Den tid, det tager dine agenter at løse en sag, falder markant, når al nødvendig information er let tilgængelig. Det giver højere produktivitet og gladere kunder.
Helpdesk og chatbot til DanDomain Webshop
Kundernes ordrer importeres automatisk fra din DanDomain-webshop baseret på kundernes e-mail.
Hvis du har mere end én DanDomain Webshop, kan du forbinde dem alle uden ekstra omkostninger.
Se nemt forsendelsesstatus og sporingskoder for alle kundens ordrer.
Betalingsstatus og betalingsmetode for alle DanDomain Webshop-ordrer er tilgængelige.
Hver ordre har et dybt link, der åbner webshop-backend i et nyt vindue og viser ordren direkte.
Skift til Herodesk
Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Har du spørgsmål om vores integrationer?
Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.
Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.
Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.
Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.
Ja, Herodesk inkluderer en tilpasselig live chat-widget, du kan installere på din hjemmeside.
Du kan kombinere dette med vores AI agenter og implementere dem i din live chat for også at have en AI Chat bot på din hjemmeside.
Fandt du ikke det svar, du ledte efter?
