E-handel

DanDomain classic integration

Herodesk-integrationen med DanDomain Classic / Webshop8 giver alle DanDomain Webshop Classic / Webshop8-kunder et gratis helpdesk-system.
dandomain-classic
Dandomain webshop

Helpdesk-system til DanDomain classic / Webshop8

Som et af de eneste helpdesk-systemer har vi bygget en plug-and-play integration mellem Herodesk og DanDomain Classic / Webshop8. Med denne integration kan du se data fra din webshop i Herodesk.

Når du åbner en samtale med kunden, bliver deres e-mail automatisk slået op i webshoppen, og alle deres ordrer og relevante oplysninger vises.

Alt samlet ét sted

Ikke mere skiften frem og tilbage mellem flere systemer og skærme for at finde de oplysninger, dine kunder har brug for.

Med DanDomain Classic-integrationen er dine kunders data og ordrer tilgængelige i Herodesk, lige ved siden af dine kunders spørgsmål.

Arbejd hurtigere end nogensinde

Med alle de oplysninger du har brug for let tilgængelige, falder den tid det tager dine agenter at løse en kundesag markant. Dette fører til højere produktivitet og gladere kunder.

Dandomain webshop

Helpdesk & chatbot til Dandomain

DanDomain Classic / Webshop8-integrationen er designet til at lade dine kundeservicemedarbejdere arbejde hurtigere end nogensinde. Med alt hvad du har brug for let tilgængeligt, er der ikke mere skiften mellem flere skærme eller systemer. I stedet kan du fokusere på at give dine kunder service i verdensklasse, hurtigere end nogensinde.
Automatisk ordresøgning

Kundernes ordrer importeres automatisk fra din DanDomain Classic baseret på kundernes e-mail.

Flere webshops

Hvis du har mere end én DanDomain Classic webshop, kan du forbinde til dem alle uden ekstra omkostninger.

Rediger ordrenoter

Se og rediger ordrenoter fra Dandomain Classic direkte i Herodesk-widgeten.

Forsendelsesstatus

Se nemt forsendelsesstatus og sporingskoder for alle kunders ordrer.

Betalingsstatus

Betalingsstatus og betalingsmetode for alle DanDomain Classic-ordrer er tilgængelige.

Vi hjælper dig i gang

Skift til Herodesk

Hvis du allerede har forudbetalt for et andet helpdesk-system, giver vi dig Herodesk Plus gratis indtil det andet abonnement udløber.

Opret din konto i dag og kontakt os for at få det gratis abonnement.
Spørgsmål

Har du spørgsmål om vores integrationer?

Vi har lavet en guide til at hjælpe dig i gang med vores integrationer. Hvis du stadig har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Du kan starte med en 14-dages gratis prøveperiode. Opret en konto her: https://app.herodesk.io/signup og følg vores onboarding-guide for at komme i gang.
Herodesk er en moderne kundeservice-løsning designet til at hjælpe små og mellemstore virksomheder med at håndtere kundesupport effektivt og professionelt.
Herodesk understøtter dansk, engelsk, svensk og norsk. Der bliver løbende tilføjet flere sprog. Vores AI-oversættelse kan dog oversætte alle ind- og udgående beskeder til og fra ethvert sprog.

Herodesk er hostet i EU (Tyskland) og er 100% GDPR-kompatibel.

I modsætning til større og de fleste andre værktøjer er Herodesk super simpel, letvægts, hurtig at sætte op, prisvenlig og bygget med lokal support i tankerne. Vi fokuserer på at gøre kundeservice enkelt, mens vi stadig tilbyder avancerede funktioner som automatisering, integrationer og AI.
Ja! Send os din seneste faktura fra den anden udbyder. Vi giver dig Herodesk Plus gratis i den periode, du allerede har forudbetalt hos den anden udbyder. Derefter betaler du for Herodesk i henhold til vores almindelige priser og vilkår.  
Herodesk er bygget til små og mellemstore virksomheder – især webshops og online forretninger – der vil have et brugervenligt kundeserviceværktøj uden enterprise-niveauets kompleksitet eller omkostninger.

Nej, Herodesk er designet til ikke-tekniske brugere. Alt opsættes i vores simple kontrolpanel.

Til tilpassede integrationer kan udviklere bruge vores API & webhooks.

Og vi er her for at hjælpe hvis det er nødvendigt, da gratis support er inkluderet i alle planer.

Nej, det gør vi ikke. Herodesk er lavet til små og mellemstore virksomheder, og vores produkt- og betalingsmodel er indrettet derefter. Når det er sagt, er alle mere end velkomne til at bruge Herodesk. Vi tilbyder dog ikke enterprise-løsninger, skræddersyede planer eller service level agreements. Vores generelle servicevilkår, som gælder for alle vores kunder, kan findes her: Vilkår

Fandt du ikke det svar, du ledte efter?

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.