Produktopdateringer

Tilføj folk CC og BCC

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

25. september 2023
Af Anders Eiler

Vi har lige tilføjet endnu en funktion til Herodesk: Du kan nu tilføje folk cc og bcc til dine samtaler.

Sådan fungerer det…

Når du skriver en besked til en kontakt, er to nye felter tilgængelige: cc og bcc. E-mailadresser, der tilføjes til disse felter, vil modtage en kopi af din besked som enten “cc” eller “bcc” tilsvarende.

En vigtig ting at nævne her er, at e-mailadresser tilføjet som cc/bcc vil modtage en fuld kopi af hele samtalen, inklusive alle sendte/modtagne beskeder i den og også alle tidligere vedhæftede filer.

Når du modtager en besked med nogen tilføjet som “cc”, vil de automatisk blive sat på “cc”, når du skriver et svar (du kan selvfølgelig fjerne dem, hvis du vil).

Denne funktion understøttes kun på samtaler sendt via e-mail. Vi arbejder stadig på at tilføje flere kanaler, såsom Facebook/Instagram Messenger, WhatsApp osv., men da de ikke understøtter konceptet med cc/bcc, gælder denne funktion ikke for dem.

Oh, og én ting mere… Du kan nu sætte et brugerdefineret afsendernavn for hver indbakke. Gå til Indstillinger > Indbakker og rediger en; du vil se et felt som det nedenfor:

Brug flettemarker for at tilpasse det for hver af dine brugere eller indbakker. Det er en perfekt måde at adskille svar fra forskellige teams, brands eller personalisere dem, hvis du ønsker det.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.