Denne uge har vi lanceret to super spændende opdateringer til vores Smartpack WMS widget.
Med disse opdateringer kan du sætte en ordre i Smartpack til at prioritere og/eller pause direkte fra Herodesk, både manuelt og automatisk.
Når du ser en samtale med en kunde, viser Smartpack WMS widget alle deres ordrer og status. Du kan manuelt ændre ordrens prioritet og pausestatus herfra.
Du kan også ændre dette automatisk ved hjælp af regler.
For eksempel, når en samtale starter og indeholder specifikke ord, kan Herodesk automatisk bede Smartpack om at pause kundens ordrer.
Overvej dette scenarie:
21:00: En kunde afgiver en ordre
22:00: Kunden ønsker at ændre det, de købte, fra en grøn til en blå model
07:00 næste dag: Dit lagerteam møder ind, ser ordren, forbereder og sender den.
09:00: Dit kundeserviceteam overvejer kundens mail fra aftenen før, men det er for sent – ordren er blevet sendt.
Med denne opdatering vil Herodesk automatisk se, at kunden ønsker at ændre deres ordre. Den vil derefter pause den i Smartpack for at forhindre dit lagerteam i at sende den. Når dit kundeserviceteam håndterer kundeforespørgslen, kan de opdatere ordren og fjerne pausen, så den kan sendes.
Dette er ikke kun god kundeservice, men det kan også spare dig for meget tid og penge.
Disse funktioner er live nu og klar til at blive brugt af alle Herodesk- og Smartpack-kunder.