Kundeservice

Så nemt opretter du en konto til vores gratis helpdesk og live-chat værktøj

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

31. juli 2024
Af Anders Eiler

Du kan hurtigt styrke din kommunikation med kunder og partnere ved at oprette en gratis konto hos Herodesk! Herodesk Free er vores gratis løsning, der giver dig alt, hvad du skal bruge for at komme i gang med en mere organiseret og centraliseret kundeservice og kommunikation med dine kunder.

Det har aldrig været nemmere at forbedre din kundeservice. Ofte handler det bare om at have det rette værktøj. Med Herodesk får du alle forudsætninger for at levere en mere tilfredsstillende kundeoplevelse. Herodesk er designet til at være brugervenligt og effektivt, så du kan komme let i gang.

Med kun tre enkle trin får du adgang til Herodesks mange funktioner og kan begynde at arbejde mere organiseret og centraliseret med din kommunikation.

  1. Opret en gratis konto: Start med at oprette en konto på Herodesk. Det er gratis, og du behøver ikke indtaste dine kreditkortoplysninger.
  2. Integrér med din forretning: Opsæt derefter en e-mail-videresendelse fra dit ønskede domæne, f.eks. customer_service@yourdomain.com, og forbind med din virksomheds sociale medier, så alle beskeder kan blive loadet ind i systemet.
  3. Log ind og kom i gang: Log ind på Herodesk, og du er klar! Du kan besvare alle dine kundehenvendelser med det samme. Så enkelt er det.

Vores gratis helpdesk-løsning er perfekt til iværksættere, små startups og mindre virksomheder. Næsten alle funktioner er inkluderet i vores gratis abonnement, selvom nogle vil være en smule begrænsede. Men du får alt, hvad du behøver for at komme i gang.

Herodesk Free giver dig adgang til:

  • 1 bruger
  • 1 indbakke
  • 1 webshop-integration
  • 2 kanaler
  • 5 hurtigsvar
  • Signaturer
  • Tags
  • Rapporter

Se alt, hvad Herodesk kan, her

Med de mange inkluderede funktioner kan du levere en langt bedre kundeoplevelse med kun ét helpdesk-værktøj. Ved at samle al din kommunikation ét sted kan du sikre, at du aldrig overser en kundehenvendelse igen, da alle beskeder lander i en samlet indbakke. Denne centralisering gør det muligt at svare hurtigere og mere effektivt på dine kunders spørgsmål og behov.

Ved hjælp af forskellige tags kan du nemt organisere din indbakke efter forskellige kriterier, såsom returneringer, leverandører eller livesalg. Det gør det lettere for dig og dit team at prioritere og håndtere henvendelser på en struktureret og effektiv måde.

Med gratisversionen af Herodesk får du adgang til indbyggede rapporter, der giver dig overblik over effektiviteten af din kundeservice. Disse rapporter giver indsigt i faktorer som effektivitet, arbejdspres og kvaliteten af din kundeserviceindsats. Ved at analysere disse data kan du identificere forbedringsområder og optimere din kommunikation, så den bedst muligt imødekommer dine kunders behov. Alt i alt giver Herodesk et fremragende værktøj med fokus på en mere struktureret tilgang, der hjælper dig med at spare tid og ressourcer.

Med Herodesk Plus får du ubegrænset adgang til alle helpdesk-funktioner

Hvis du har brug for et mere omfattende helpdesk-system med plads til flere brugere og mulighed for at oprette mange forskellige indbakker, er vores gratis version måske ikke den rette løsning. Derfor tilbyder vi også Herodesk Plus, hvor du får ubegrænset adgang til alt, hvad Herodesk tilbyder. Du betaler kun 89 kr. pr. bruger pr. måned ved årlig forudbetaling.

Herodesk Plus giver dig adgang til:

  • Ubegrænset antal indbakker
  • Ubegrænset antal kanaler
  • Ubegrænset antal widgets
  • Ubegrænset antal hurtigsvar
  • Brugerdefinerede widgets
  • Signaturer for hver indbakke
  • Automatiske svar
  • Avancerede rapporter
  • Push-notifikationer
  • Tags
  • Regler
  • Smarte mapper
  • Smartphone-app med push-notifikationer

Se alt, hvad Herodesk kan, her

Herodesk Plus er til dig, der ikke vil begrænses og vil udnytte Herodesk fuldt ud fra dag ét. Hvis du allerede har Herodesk Free, men vil opgradere til Herodesk Plus, skal du ikke bekymre dig om at miste alle dine samtaler, kontakter og indstillinger. Alt følger med, når du vælger at opgradere dit abonnement. Med Herodesk Plus får du det hele, så snart du har en betalende bruger. Du kan nemt tilføje flere brugere, efterhånden som dit behov vokser.

Herodesk er den rette løsning for dig, der leder efter et helpdesk- og livechat-værktøj, som samler al kommunikation ét sted. Med Herodesk Free er du fuldstændig gratis i gang og klar til at levere endnu bedre kundeservice til dine mange kunder.

Med vores helpdesk- og livechat-værktøj kan du begynde at undersøge din kundeservice gratis og sikre, at du altid er et skridt foran. Alle beskeder bliver set, læst og besvaret med kun ét værktøj. Det er både nemt og enkelt for dig at håndtere alle henvendelser, der kommer ind i løbet af ugen, og du kan være sikker på, at kunder ikke efterlades med ubesvarede beskeder. Vælg den løsning, der passer til dig og din forretning, og opret en gratis eller betalt konto på Herodesk i dag.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.