Produktopdateringer

Produktopdateringer i februar 2024

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

22. februar 2024
Af Anders Eiler

Indtil nu har vi skrevet på bloggen, hver gang vi har lanceret en stor, ny funktion til Herodesk. Det har også været tilfældet i februar, da vi skrev om vores SmartPack-integration og Prestashop-integration.

Det er dog ikke alt, vi har gjort i februar, så i dette indlæg vil vi opdatere dig om alle de andre produktforbedringer, vi har udgivet.

Størstedelen er baseret på feedback fra dig og vores andre kunder. Så tusind tak! Det er en stor inspiration, og vi sætter virkelig pris på det og håber, du kan se, at vi lytter til din feedback og implementerer forbedringer så hurtigt som muligt.

Hurtigsøgning

Efterhånden som mere data gemmes i din Herodesk, bliver det stadig sværere at finde ting. For at hjælpe med at løse det har vi tilføjet en systemomfattende hurtigsøgningsfunktion. Den søger på tværs af samtaler, kontakter, vedhæftninger, indbakker osv.

Brug Cmd+k på din Mac (eller Ctrl+k på Windows) for at åbne Hurtigsøgningsmenuen. Begynd at skrive, og forslag vil dukke op nedenfor.

Brug piletasterne til at finde det element, du leder efter, og tryk på “Enter” for at åbne det.

Vedhæft flere filer

Indtil nu har du kun kunnet vedhæfte filer til beskeder én gang. Du kan vælge flere filer, men du kan ikke vælge flere filer fra forskellige mapper én ad gangen.

Det var selvfølgelig irriterende. Så vi har rettet det.

Nu kan du uploade filer én ad gangen, og de vises med en pæn forhåndsvisning, så du ved præcis, hvad du vedhæfter til dine beskeder.

Dette gælder for almindelige svar, interne noter og når du starter en ny samtale med en kontakt.

Alle de andre ting…

Vi har også tilføjet funktioner til:

  • Flette samtaler
    Der kan være mange grunde til, at du vil flette to samtaler til én. Uanset hvad de er, er det nu muligt!
  • Ændre kontakt på en samtale
    Den mest almindelige anvendelse for dette er, når du manuelt videresender en e-mail til Herodesk. Så vil systemet tro, at du er den kontakt, der skal modtage svaret. Nu kan du ændre kontakten på samtalen, så den rigtige person modtager svaret. Hvis den kontakt, du vil ændre samtalen til, ikke er i din Herodesk endnu, kan du nemt tilføje dem som en del af processen.
  • Xpressen T&T-koder
    Hvis du bruger Xpressen som kurér, vil vores e-handelswidgets nu vise T&T-koder for dem.
  • Masser af brugergrænsefladeforbedringer
    Vi har lavet mange forbedringer af brugergrænsefladen til Herodesk. Gjort det pænere, givet det en bedre “følelse” og gjort det mere mobilvenligt. Vi har stadig ikke en app, men det er også på tegnebrættet.

Nogle af de ting, der kommer, er en Magento 2-widget, brugerdefinerede felter på kontakter og triggere/arbejdsgange. Hvis du har noget andet, du gerne vil have os til at tilføje til listen, så tøv ikke med at lade os vide det.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.