Vi har netop udsendt en opdatering, der muliggør AI-analyse af en kundes besked baseret på dine egne prompter (spørgsmål).
Alle Herodesk-kunder er forskellige og driver deres forretning på hver deres måde. Vi kan ikke lave foruddefinerede prompter til alle scenarier.
Indtil nu har du kunnet analysere en kundebesked for at se, om:
- Kunden beder om at returnere en ordre.
- Kundens tone er glad eller vred.
- Beskeden er vigtig eller spam.
- Beskeden er (eller ikke er) skrevet på et specifikt sprog.
Men med denne opdatering kan du nu stille dine egne spørgsmål til kundens beskeder, og vores AI-motor svarer “ja” eller “nej”, så du kan oprette hændelser ud fra det.
For eksempel:
- Spørger kunden til vores nye produktlinje?
- Vil kunden booke en aftale?
… eller hvad end du vil!

Det eneste, du skal gøre, er at finde ud af, hvilke kundehensigter du vil automatisere, og sikre, at dit spørgsmål kan besvares med “ja” eller “nej”.
Det her er en lige så enkel som kraftfuld opdatering, der lader dig tilpasse og automatisere din kundesupport på nye måder med Herodesk.
Den nye funktion er live nu og tilgængelig for alle Herodesk Basic- og Herodesk Plus-kunder.
Hvis du har spørgsmål til, hvordan du kommer i gang med brugerdefinerede AI-prompter, så kontakt os på support@herodesk.io – vi er klar til at hjælpe.