Produktopdateringer

Ny integration: PeakWMS

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

30. maj 2025
Af Anders Eiler

At drive et effektivt lager er essentielt for at få succes som e-handler.

At have et moderne lagerstyringssystem som PeakWMS er en central komponent i dette, som hjælper med at sikre, at du har et ordnet lager, der lader dig hurtigt behandle og sende kundebestillinger.

 

Vores nye integration med PeakWMS forbinder din kundeservice og lager og hjælper dig med at strømline processerne mellem de to, hvilket resulterer i en bedre kundeoplevelse.

 

Den primære funktion i den nye integration er PeakWMS-widgeten i Herodesk. Denne viser alle en kundes ordrer, ligesom vores webshop-integrationer, men inkluderer også vigtige detaljer fra dit lager, såsom produkt tilgængelighed, forsendelsesstatus osv.

Og hvis ordren endnu ikke er sendt, kan du opdatere ordreprioritet, ordrehold og ordrefrigivelse direkte fra Herodesk.

 

Bedre processer giver en bedre kundeoplevelse

Med vores PeakWMS-integration kan dit kundeserviceteam hurtigt:

 

Se alle detaljer om en kundes ordrer, inklusive track and trace, produkt tilgængelighed, forventet leveringsdato osv.

Dette gør det nemt at hjælpe kunderne med deres spørgsmål om ordrelevering.

 

Opdatere ordreprioritet eller status i PeakWMS, direkte fra Herodesk.

Hvis kunden beder om hurtig levering, kan du sætte deres ordre til prioritet 1.

Hvis de vil ændre deres ordre, før den er sendt, kan du sætte den på hold.

Alt dette gøres direkte fra Herodesk og opdateres øjeblikkeligt i PeakWMS, så dit lagerteam ved, hvilke ordrer der skal prioriteres.

 

Brug AI til at automatisere lagerintegration

Alt, hvad du og dit kundeserviceteam kan gøre manuelt i PeakWMS-widgeten, kan Herodesk også gøre automatisk ved hjælp af AI.

 

Hver gang en kunde indsender et nyt spørgsmål, kan Herodesk analysere det ved hjælp af kunstig intelligens og derefter, baseret på hvad kunden ønsker, automatisk udføre en eller flere handlinger i PeakWMS, såsom:

 

  • Ændre ordreprioritet mellem 1 (vigtigst) og 10 (mindst vigtig)
  • Sætte ordren på HOLD, hvis noget skal ændres, før den sendes
  • FRIGIVE ordren, hvis den allerede er på hold, men kan frigives, pakkes og sendes nu

 

Alt dette er tilgængeligt i Herodesk nu.

PeakWMS-widgeten er tilgængelig for alle Herodesk-brugere, mens de AI-drevne funktioner er tilgængelige for alle Herodesk Plus-kunder.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.