Produktopdateringer

Ny funktion: Send e-mails fra eget domæne

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

09. august 2024
Af Anders Eiler

Da vi lancerede Herodesk for næsten et år siden, troede vi, at det ville være fint at oprette hver indbakke med en standard Herodesk e-mailadresse, som du kunne videresende dine beskeder til (for at få dem ind i Herodesk), og hvorfra udgående beskeder også ville blive sendt.

Det viste sig, at det ikke var tilfældet.

Oprindeligt så disse standard e-mailadresser sådan ud: skf84jf91k@inboxes01.herodesk.io. Det første, som næsten alle nye brugere spurgte os om, var: Kan vi ikke sende fra vores eget domæne eller i det mindste ændre den tilfældige del til noget, der giver mening?

Nogle af vores kunder oplevede endda, at deres kunder kontaktede dem og sagde, at de ikke var sikre på, om det var en legitim e-mail, de havde modtaget. Av!

Sidste måned, da vi udgav det opdaterede Herodesk-design, lancerede vi også en ny måde at arbejde med indbakker og kanaler på.

Nu oprettes indbakker uden en standard e-mailkanal. I stedet kan du vælge at forbinde en af vores supportkanaltyper (e-mail, live-chat, Facebook eller Instagram messenger) til din indbakke, efter den er blevet oprettet.

Hvis du vælger at tilføje en e-mailkanal, skal du indtaste den e-mailadresse, som dine kunder skriver til. For eksempel support@ditdomæne.com. Så opretter vi en ny Herodesk-adresse til dig med navnet support@ditdomæne.herodesk-mails.io. For at få dine kunders mails ind i Herodesk skal du oprette en e-mailomdirigering fra support@ditdomæne.com til support@ditdomæne.herodesk-mails.io. Når du svarer fra Herodesk, vil mailen til din kunde blive sendt fra sidstnævnte adresse.

Dette er allerede en kæmpe forbedring! Herodesk e-mailadresserne afspejler nu én til én, hvem der står bag.

Der er dog stadig ønsker om at kunne sende e-mails fra Herodesk ved hjælp af dit eget domænenavn.

Med opdateringen i dag er det nu muligt!

I dine kanalindstillinger kan du vælge, om du vil sende fra din Herodesk-adresse eller fra dit eget domænenavn:

Grunden til, at vi har gjort dette valgfrit, er, at for at sende fra dit eget domænenavn skal du godkende Herodesk til at sende på dine vegne. Dette er lidt teknisk og kræver nogle DNS-enheder, men vi har tilføjet en guide til at hjælpe dig:

Når det er gjort, vil e-mails sendt fra Herodesk til dine kunder i dette eksempel blive sendt fra live-demo@herodesk.io.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til at sætte det op, så kontakt support, og vi vil med glæde hjælpe!

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.