Produktopdateringer

Ny funktion: brugerdefinerede felter til kontakter

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

07. marts 2024
Af Anders Eiler

Mens vi konstant tilføjer små forbedringer til Herodesk – hovedsageligt baseret på feedback fra vores brugere – udgiver vi engang imellem noget stort. Dette er en af de udgivelser.

Brugerdefinerede felter til kontakter lyder måske ikke som noget stort, men denne nye funktion vil tilføje et ekstra niveau til Herodesk og lade dig tilpasse det endnu mere til din virksomhed.

Har du ikke lyst til at læse hele indlægget? Bare se videoen nedenfor!

LOOM

Hvad er brugerdefinerede felter?

Et brugerdefineret felt lader dig gemme data. Vi kan ikke have foruddefinerede felter til alle slags data, som vores kunder ønsker at gemme om deres kunder. Så i stedet kan du nu oprette dine egne brugerdefinerede felter til at gemme de data, du har brug for.

Dette kunne være yderligere information om dine kunder, såsom:

  • Firmanavn
  • Antal medarbejdere
  • Årlig omsætning
  • Sidste købsdato
  • VIP-klubmedlemskab

Osv., osv… Mulighederne er uendelige.

Vi understøtter syv slags data i de nye brugerdefinerede felter:

  • Tekst – en rå tekst du kan indtaste
  • Tal – skal være et tal
  • Afkrydsningsfelt – ja eller nej
  • Dato – en dato
  • Dato og tid – en dato og et tidspunkt
  • Vælg (dropdown) – lader dig vælge en af et sæt foruddefinerede muligheder
  • Multivælg – lader dig vælge en eller flere af et sæt foruddefinerede muligheder

… og du kan tilføje så mange brugerdefinerede felter, som du har brug for.

Sådan bruger du brugerdefinerede felter

At gemme en masse data på eller om dine kontakter gør ikke meget i sig selv. Nu, hvordan vi har gjort det muligt at integrere disse data med resten af Herodesk er, hvor det bliver spændende.

Fra nu af kan du bruge brugerdefinerede felter på to måder.

  1. Vis det i kontaktwidgetten på højre side af hver samtale. Du kan vælge for hvert brugerdefineret felt, om dets værdi skal vises.
  2. Brug det i Smart Mappe-regler. Du kan filtrere værdien af hvert brugerdefineret felt i smart mappe-regler. For eksempel hvis antallet af medarbejdere er større end 10, hvis den sidste ordredato var mindre end en uge siden, eller hvis den årlige omsætning er større end 1.000 €.

I fremtiden vil vi tilføje en API, der lader dig synkronisere de brugerdefinerede felter med dine backend-systemer for at sikre, at de altid og automatisk er opdaterede, og du vil kunne både indstille og læse værdierne af brugerdefinerede felter i den kommende “Regler”-funktion – men mere om det senere.

Hvis du har spørgsmål om de nye brugerdefinerede felter til kontakter, så tøv ikke med at kontakte os.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.