Produktopdateringer

Ny funktion: Auto Responders

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

15. december 2023
Af Anders Eiler

Al den feedback, vi får lige nu, er så vigtig for os, når vi ser på vores opgaveliste og prioriterer, hvad vi skal gøre som det næste. Vi har modtaget mange anmodninger om den funktion, vi udgiver i dag, så vi er super begejstrede for at kunne præsentere Automatiske Svar!

Med Automatiske Svar kan du opsætte automatiske svar, som Herodesk sender til dine kontakter i to scenarier:

  1. Når en ny samtale åbnes
  2. Når en eksisterende samtale lukkes

Du kan opsætte så mange Automatiske Svar, du har brug for, og for hvert af dem angive, hvilke indbakker og/eller kanaler de skal gælde for.

Bemærk, at Automatiske Svar ikke kan overlappe. Du kan kun have ét aktiveret Automatisk Svar for “Salg”-indbakken og “E-mail”-kanalen.

Der er flere anvendelsesmuligheder, hvor Automatiske Svar kan hjælpe med at forbedre din kundeservice, såsom:

  • Når en ny samtale åbnes, kan du lade kontakten vide, hvornår de kan forvente et svar fra dig. At sætte forventninger undgår skuffelser og utilfredse kunder.
  • Inkluder relevant information om dine selvbetjeningsværktøjer til dine kunder, såsom FAQ, hjælpecentre, ordresporing osv.
  • Send en kundetilfredshedsundersøgelse, når en eksisterende samtale lukkes, for at lære, om du har gjort et godt stykke arbejde, og hvordan du kan forbedre dig.

For at forhindre spam har vi indbygget nogle sikkerhedsforanstaltninger:

  • Uanset hvor ofte en samtale lukkes, kan et “lukket samtale Automatisk Svar” kun sendes én gang hver 3. dag
  • En samtale med en kontakt på Facebook Messenger eller Instagram Messenger er én lang tråd. Hvis der er gået mere end 3 dage siden den sidste besked, betragtes det som en ny samtale, og det relevante Automatiske Svar sendes igen

LOOM

Automatiske Svar er udgivet og tilgængelig for alle Herodesk Plus-kunder. Hvis du er Herodesk Free-bruger og gerne vil prøve det, så kontakt os for en prøveperiode.

For at komme i gang, gå til Indstillinger i topmenuen og vælg Automatiske Svar i menuen til venstre.

Og som altid, tøv ikke med at dele dine tanker og feedback med os. Det hjælper kun med at gøre Herodesk endnu bedre!

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.