Derfor er vi glade for at lancere den nyeste produktopdatering, som integrerer Flexfones B2B-opkaldsløsning med Herodesk.
Du kan læse mere om Flexfone, hvordan det fungerer, og hvordan du kommer i gang her: https://www.flexfone.dk/
Flexfone er implementeret som en kanal, og ligesom vores andre kanaler er det en måde, beskeder går ind og ud af Herodesk på. Men fordi Flexfone er opkaldsbaseret, fungerer det lidt anderledes:
- Når du modtager et opkald på en af dine telefoner (softphone, smartphone, fysisk telefon), vises der en ny pop-up i Herodesk.
- Vi har matchet det indgående opkaldsnummer med en kontakt i Herodesk, så du kan vælge at åbne kontaktoplysninger eller starte en ny samtale.
- Når du starter en ny samtale, kan du med det samme se kundens ordrer i din webshop og vælge mellem at sende dem et e-mail-svar (måske en opfølgning?) eller bare efterlade en intern note til senere.
Når du bruger Flexfone, vil et klik på et hvilket som helst telefonnummer i Herodesk starte et opkald.
Vi har lavet en kort video, der viser, hvordan det fungerer:
Den nye Flexfone-integration er tilgængelig for alle Herodesk Plus-kunder.
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til at komme i gang, så kontakt support på support@herodesk.io.