Produktopdateringer

Introduktion: hjælpecentre

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

07. april 2025
Af Anders Eiler

At have et hjælpecenter, der samler alle supportartikler om din virksomhed, kan være meget nyttigt for dine kunder.

Det giver dig mulighed for at have alle vejledninger, ofte stillede spørgsmål og andre artikler, der kan hjælpe dine kunder, på ét centralt sted. Det er en god måde for kunder at finde alle de oplysninger, de har brug for, uden først at skulle bede om personlig support. Dette er en tilgang, som mange kunder foretrækker!

Det nye Herodesk Hjælpecenter er designet netop til dette formål. Det er bygget med enkelhed for øje, hvilket gør det nemt for dig at oprette og vedligeholde dine supportartikler og ofte stillede spørgsmål.

Lad os hurtigt gennemgå nogle af de vigtigste funktioner i det nye Hjælpecenter.

 

Flere hjælpecentre

Du kan oprette flere hjælpecentre, der fungerer 100% uafhængigt af hinanden.

For hvert hjælpecenter kan du:

  • Bruge et tilpasset domænenavn, fx help.herodesk.io, inklusive gratis SSL-certifikat
  • Tilpasse udseende og fornemmelse
  • Vælge om det skal være offentligt tilgængeligt, beskyttet med adgangskode og/eller begrænset til IP-adgang. Dette betyder, at du kan bruge hjælpecentre til offentligt tilgængeligt indhold, til noget der kun skal være tilgængeligt for nogle kunder, eller til intern dokumentation
  • Indstille dets primære sprog og beslutte eventuelle yderligere sprog, indholdet skal være tilgængeligt på

Derudover kan du nemt tilføje din Herodesk live chat til dine hjælpecentre og tilpasse udseende, menuer osv.

Vi har lagt en stor indsats i at sikre, at når du bruger vores Hjælpecentre, matcher det din virksomheds udseende og fornemmelse.

 

Flere mapper, artikler og ofte stillede spørgsmål

I hvert af dine hjælpecentre kan du oprette så mange mapper og indlejrede mapper, som du har brug for, for at organisere dit supportindhold pænt.

I hver mappe kan du tilføje så mange lange artikler eller ofte stillede spørgsmål, som du har brug for.

Ofte stillede spørgsmål er kun tekstbaserede, mens artikler kan indeholde tekst, billeder, videoer osv…

 

Indbyggede automatiske oversættelser

Ved hjælp af AI kan Herodesk automatisk oversætte alle dine artikler og ofte stillede spørgsmål fra det primære sprog i dit Hjælpecenter til alle de andre tilgængelige sprog, du har valgt, med bare ét klik.

For eksempel, hvis du har engelsk som dit primære sprog, men også aktiverer tysk, fransk og italiensk i dit hjælpecenter, så oversætter Herodesk automatisk din engelske artikel til tysk, fransk og italiensk.

 

Et fundament for fremtiden…

Hjælpecentre er i sig selv meget nyttige for dig og dine kunder. Vi ser dog også frem til, hvordan de kan bruges i fremtiden.

Artiklerne og de ofte stillede spørgsmål vil være en af datakilderne til træningsmateriale, som vores fremtidige AI agenter vil bruge til at få specifik viden om dig og din virksomhed.

Derudover vil vi tilføje flere funktioner til hjælpecentrene, såsom vurdering og feedback på artikler, AI-genererede indholdsforslag baseret på nylige kundesamtaler osv.

 

De nye hjælpecentre er live nu og tilgængelige for alle Herodesk-kunder.

 

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.