Produktopdateringer

Ny funktion: automatisk oversættelse pr. indbakke

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

18. april 2025
Af Anders Eiler

En af de funktioner, vores kunder sætter mest pris på, er muligheden for automatisk at oversætte både indgående og udgående kundeservicebeskeder – til og fra ethvert sprog.

Allerede i dag oversætter vores AI-motor tusindvis af beskeder hver eneste dag.

 

Med denne opdatering gør vi det endnu hurtigere og nemmere at levere kundeservice på tværs af lande og sprog.

 

 

Du kan nu konfigurere Herodesk, så hver indbakke automatisk oversætter alle indgående beskeder til et specifikt sprog – så de er klar på for eksempel dansk, når du åbner dem.

Og når du svarer kunder, kan du enten indstille Herodesk til automatisk at oversætte din besked til et specifikt sprog, eller lade os registrere kundens sprog og oversætte din besked derefter.

 

Det handler alt sammen om at gøre kundeservice nemt.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.