Dinero.dk er et dansk regnskabssoftware-firma, der forenkler regnskab og fakturering for små og mellemstore virksomheder. Det passer perfekt til os!
For at hjælpe nogle af de mange virksomheder, der bruger Dinero til deres regnskab og kundefakturering, har vi bygget en integration mellem Herodesk og Dinero.
Herodesk er allerede et omni-channel supportsystem. Det samler alle kundemeddelelser fra e-mail, live chat, Facebook Messenger og Instagram DM’er på én platform.
Med vores nye Dinero integration slår vi automatisk dine kunders detaljer og fakturaer sendt til dem fra Dinero op, når du åbner en samtale med dem.
Dette vil spare dig for meget tid fra at navigere mellem forskellige værktøjer og systemer. Med denne løsning har du alt, hvad du behøver for at svare dine kunder i ét enkelt vindue.
Udover at liste detaljer om dine kunder og deres fakturaer fra Dinero tilbyder integrationen:
- Deep-link ind i Dinero for nemt at få adgang til en specifik faktura og foretage ændringer hvis nødvendigt
- Hurtigt downloade fakturaen som PDF
- Gensende en kopi af fakturaen til kunden via e-mail
Alt ovenstående kan gøres med blot et klik på en knap.
Du kan læse mere om vores nye Dinero integration til Herodesk her.
Den nye Dinero widget er tilgængelig for alle kunder af Herodesk Free og Herodesk Plus.
For at komme i gang skal du gå til Indstillinger → Widgets og installere den nye Dinero widget. Det tager kun få minutter, og så er du klar til at køre.
Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os på support@herodesk.io.