Produktopdateringer

Live samarbejdsopdateringer

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

17. marts 2024
Af Anders Eiler

Vi har netop udgivet en opdatering, der betydeligt øger samarbejdet mellem teammedlemmer i Herodesk.

Live opdateringer af hvem der ser en samtale
Herodesk viser nu, hvis flere teammedlemmer har den samme samtale åben. Dette er for at undgå scenariet, hvor flere personer svarer på den samme samtale samtidig.

Hvis en af dine teamkammerater åbner samtalen, du i øjeblikket svarer på, vil en “boble” dukke op øverst, der viser, at de netop har åbnet samtalen. Dette gælder også i deres ende, så de kan se, at du har den samme samtale åben.

Dette opdateres i realtid, så det altid afspejler, hvem der arbejder på hvad.

Nyt advarselstegn hvis nogen allerede svarer på en samtale
Når du åbner en samtale, vil et gult “advarselstegn” dukke op ved siden af “send svar”-knappen, hvis en af dine kolleger allerede er i gang med at skrive et svar.

Disse to funktioner er de første i en række kommende opdateringer, der vil forbedre samarbejdet i Herodesk, når flere personer håndterer dine kundespørgsmål.

Hvis du har ideer, forslag eller ønsker til, hvad det næste skal være, så lad os vide det på support@herodesk.io.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.