Produktopdateringer

Klar, parat, Shopify!

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

06. november 2023
Af Anders Eiler

Efter næsten to måneders hårdt arbejde er vi superglade for endelig at kunne dele denne nyhed: Vores integration mellem Herodesk og Shopify er blevet gennemgået og officielt godkendt!

Så det er unødvendigt at sige, at vi var ret begejstrede, da denne e-mail kom ind den anden dag:

Nu har vi en officiel Helpdesk til Shopify-app!

Dette er en stor milepæl i vores mission om at blive det bedste helpdesk-værktøj for små og mellemstore e-handelsvirksomheder. Med godkendelsen af vores integration og lanceringen af vores nye Shopify-integration er Herodesk nu også et Helpdesk-system for Shopify-webshops.

Alle Herodesk-kunder kan installere vores gratis Shopify-widget for at få alle kundeordrer, deres status, betalingsstatus, forsendelsesstatus, trackingkode og alle andre oplysninger direkte tilgængelige i Herodesk.

Shopify Helpdesk-widgetten er tilgængelig for både Herodesk Free og Herodesk Plus-kunder. For at komme i gang skal du gå til Indstillinger – Widgets – Tilføj Widget og vælge Shopify. Indtast din Shopify-webshopadresse, og du er klar til at gå efter godkendelse.

Hvis du vil vide mere om, hvordan vores Shopify Helpdesk-integration fungerer, kan du se alle detaljerne om Shopify-widgetten på vores Shopify Integrationsside.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.