Efter næsten to måneders hårdt arbejde er vi superglade for endelig at kunne dele denne nyhed: Vores integration mellem Herodesk og Shopify er blevet gennemgået og officielt godkendt!
Så det er unødvendigt at sige, at vi var ret begejstrede, da denne e-mail kom ind den anden dag:

Nu har vi en officiel Helpdesk til Shopify-app!
Dette er en stor milepæl i vores mission om at blive det bedste helpdesk-værktøj for små og mellemstore e-handelsvirksomheder. Med godkendelsen af vores integration og lanceringen af vores nye Shopify-integration er Herodesk nu også et Helpdesk-system for Shopify-webshops.
Alle Herodesk-kunder kan installere vores gratis Shopify-widget for at få alle kundeordrer, deres status, betalingsstatus, forsendelsesstatus, trackingkode og alle andre oplysninger direkte tilgængelige i Herodesk.
Shopify Helpdesk-widgetten er tilgængelig for både Herodesk Free og Herodesk Plus-kunder. For at komme i gang skal du gå til Indstillinger – Widgets –
Hvis du vil vide mere om, hvordan vores Shopify Helpdesk-integration fungerer, kan du se alle detaljerne om Shopify-widgetten på vores Shopify Integrationsside.