De seneste uger har vi arbejdet på to nye funktioner, som – når de bruges sammen – er utrolig stærke: Tags og smarte mapper.
Vi har for første gang lavet en video, der annoncerer de to nye funktioner. Du kan se den nederst i dette indlæg.
Tags (også kendt som “labels”) kan knyttes til en kontakt eller en samtale. Du kan oprette lige så mange tags, du vil, og du kan knytte dem til så mange kontakter eller samtaler, du vil.
For eksempel, hvis du har en gruppe kunder, der er meget vigtige for dig, kan du oprette et “VIP”-tag og tilføje det til de kunder. Eller hvis du skal have prioriteret opfølgning på bestemte samtaler, kan du oprette et “Opfølgning”-tag og tilføje det til de samtaler.
Det i sig selv gør ikke det store. Men kombineret med smarte mapper får du en superkraftig funktion, der kan hjælpe dig i dit daglige arbejde.
Smarte mapper er regelbaserede grupperinger af samtaler. For hver smart mappe, du opretter, definerer du én eller flere regler, der bestemmer, hvilke samtaler der placeres i den.
For eksempel kan du lave en regel, der siger, at når en kontakt har “VIP”-tagget, skal vedkommendes samtaler tilføjes den smarte mappe. Eller hvis en samtale har “Opfølgning”-tagget, så tilføj den til mappen.
Mulighederne er næsten uendelige, og du kan oprette lige så mange smarte mapper, som du har brug for i din forretning. For eksempel:
- Til e‑handel: Opret et “Retur”-tag og tilføj det til samtaler, når kunden vil returnere noget. Opret en smart mappe, der indeholder samtaler med tagget “Retur”.
- Opfølgning: Ikke alle tags behøver være permanente. Hvis du skal følge op med en gruppe kunder, når noget sker (fx når et bestemt produkt er tilbage på lager), så opret et tag til formålet, tag samtalerne, og hav dem lige ved hånden, når du skal opdatere kunderne.
- Generelt formål: Feedback og anmeldelser. Når en kunde sender feedback, så giv den en label, der passer, så du kan gruppere dem og nemt finde dem igen senere.
Du kan oprette simple eller komplekse regelsæt alt efter behov. Regler kan også baseres på emnelinjen i en samtale, den ansvarlige for samtalen eller en kontakts e‑mailadresse.
Fortæl os, hvad du synes, og hvilke forskellige use cases du har, hvor tags og smarte mapper kan hjælpe.