Produktopdateringer

Introduktion af kanaler og Facebook Messenger

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

20. november 2023
Af Anders Eiler

Dette er et af de blogindlæg, vi har set frem til at skrive i ugevis. Nu er det endelig her:

Vi introducerer kanaler og Facebook Messenger!

Lad os starte med Kanaler.

Indtil nu har du kunnet kommunikere med dine kunder via e-mail. Vi betragter e-mail som en “kanal”. En “kanal” er en måde, hvorpå beskeder kan sendes til eller modtages fra kunder.

Fordi vi kun har understøttet e-mail indtil nu, har “Kanaler”-indstillingerne været skjult i Herodesk. Ingen grund til at gøre tingene mere komplicerede end nødvendigt, vel? Men med denne opdatering vil du nu finde en “Kanaler”-indstilling i dine Herodesk-indstillinger, hvorfra du kan administrere de forskellige kanaler, der sender og modtager beskeder.

Dette er et kæmpe skridt mod et vigtigt mål: At lade dig centralisere al din kundesupport i Herodesk.

Det fører os til det næste, vi annoncerer i dag: Integration med Facebook Messenger!

Du kan nu forbinde din Facebook-sides Messenger til Herodesk. Det betyder, at alle beskeder, dine kunder sender til din Facebook-sides Messenger, vil blive modtaget i Herodesk, og når du svarer fra Herodesk, vil svaret blive sendt tilbage til kunden på Facebook!

Se hvordan det fungerer her:

Vi ønsker, at Herodesk skal være dit centrale kundesupport-hub, så vi vil tilføje flere kanaler i fremtiden. Uanset hvordan din kunde kontakter dig, bør du kunne håndtere det fra ét sted: Herodesk!

Næste på listen er Instagram Messenger, WhatsApp og Live Chat.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.