Kundeservice

Herodesk styrker din kundeservice - velegnet til teams med flere medarbejdere!

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

09. juli 2024
Af Anders Eiler

Undgå rodede indbakker, ubesvarede e-mails og manglende overblik med vores omnichannel helpdesk og live-chat værktøj.

Kommunikation og kundeservice går hånd i hånd, men de kan hurtigt blive rodede affærer og vanskelige discipliner, hvis du ikke har et godt overblik, de rigtige værktøjer og nogle gode retningslinjer. I mange virksomheder håndteres kundeservice af flere medarbejdere, og når det daglige stress rammer, kan forvirring over indbakken opstå hurtigt, når flere personer deler ansvaret.

Beskeden er åbnet, men har din kollega håndteret den? Du kan ikke finde noget svar, og din kollega er gået hjem for dagen. Kundens henvendelse er vigtig, så du skal besvare den så hurtigt som muligt. Hvad gør du? Dette kan være en udfordring og et dilemma, som du og dit team allerede kender til. Og du er ikke alene. Dette er en af de store udfordringer inden for kundeservice, fordi du mangler et system, der samler din kommunikation og gør det nemmere og mere overskueligt at kommunikere med dine kunder på flere kanaler.

Men hvad hvis vi fortalte dig, at vi kunne give dig alt dette med bare ét værktøj?
Herodesk giver dig et kundeservice- og kommunikationssystem, der løser den ustrukturerede delte indbakke, som ofte efterlader frustrerede kunder uden svar på deres spørgsmål. Med Herodesk samles alle dine kunders henvendelser på tværs af kanaler ét sted: Herodesk. Det er det perfekte værktøj for dem, der ønsker at strømline indsatsen og styrke kundeservicen.

Undgå utilfredse kunder med det rigtige kundeservice-værktøj

Hvis du er vant til en delt indbakke i Outlook, lyder det næsten for godt til at være sandt, når vi fortæller dig, at du kan samle al kommunikation ét sted. Men det kan du med Herodesk, som giver dig et rigtig godt system, der gør håndteringen af din kundeservice betydeligt nemmere.

I mange virksomheder lander alle indkommende kundehenvendelser i én enkelt e-mail-indbakke. Dette skaber en overvældende situation, hvor vigtige e-mails nemt kan blive glemt eller overset. Manglen på overblik resulterer ofte i utilfredse kunder, som ikke får svar på deres spørgsmål og ender med en skuffende oplevelse.

Det kan være udfordrende at følge med i de mange kundehenvendelser og spørgsmål, der kommer ind fra forskellige kanaler. Hvem er ansvarlig for hvilken kanal? Er alle henvendelser blevet besvaret? Disse spørgsmål er velkendte for mange og gør det svært at give kunderne den bedste oplevelse, når de har brug for hjælp – uanset om det handler om en returnering eller et køb.

Omnichannel kundeservice-system til dig og dit team

Herodesk er et omnichannel support-værktøj, der giver dig et godt overblik over din kommunikation og kundeservice. Med omnichannel mener vi, at vi arbejder sammen med alle dine kanaler. Uanset om dine kunder kontakter dig via e-mail, Messenger eller Instagram, kan du svare på beskeden på Herodesk. Derudover tilbyder vi også en live chat-funktion, som også er tilgængelig gennem vores system. Med live chat kan du skrive direkte med dine kunder gennem din webshop på en personlig, effektiv og struktureret måde.

Når en besked kommer ind i en indbakke på Herodesk, kan den tildeles til den medarbejder, der skal håndtere den. Derefter vil den være synlig i hans/hendes “Mine samtaler”, hvor alle samtaler kan findes. På denne måde er det klart, hvem der er ansvarlig for hvilken henvendelse. For eksempel, hvis et spørgsmål om en ordre kommer ind, og du ved, at din kollega normalt håndterer det område, tildeler du henvendelsen til hende, og hun vil håndtere den, når den når hende.

Med Herodesk Plus kan du også oprette flere såkaldte “Delte indbakker”, hvilket gør det muligt at gruppere dine kundesamtaler efter specifikke kategorier. Hvis du er del af en international virksomhed med kunder i flere lande, kan du optimalt organisere samtaler efter land eller by. Hvis du har forskellige teams, såsom administration, butik og lager, kan samtaler nemt grupperes efter disse afdelinger. På denne måde ved du altid, hvilken afdeling der er involveret. Med Herodesk kan du designe strukturen præcis, som det passer dig og dit team bedst, hvilket sikrer effektiv og organiseret kundeservice.

Ved at vælge Herodesk skaber du rigtig gode betingelser for dig selv og dit team. Du får en mere struktureret tilgang til din generelle kommunikation med kunder og partnere. Herodesk er en effektiv og overkommelig løsning, der giver dig et stærkere fundament for at levere god kundeservice.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.