Produktopdateringer

Bloker spammere og uønskede beskeder

Herodesk hjælper virksomheder med at samle alle deres kundesamtaler ét sted. Vi integrerer med alle jeres kanaler og hjælper jer med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.

07. maj 2024
Af Anders Eiler

Denne opdatering bringer tre nye ting til Herodesk:

1) Bloker kontakt
Du kan nu blokere en kontakt i Herodesk. Hvis du gør det, vil alle fremtidige beskeder fra denne kontakt automatisk blive markeret som SPAM.

Hvis en kontakt er blokeret ved en fejl, kan du altid ophæve blokeringen.

2) En ny Junk-mappe
Vi har tilføjet en ny smart mappe ved navn Junk til alle Herodesk-konti. Den indeholder alle beskeder, der er markeret som spam.

Du kan deaktivere den i dine smarte mappeindstillinger, hvis du ikke ønsker den.

3) Tilføjet samtale status til regler
Med denne opdatering kan du oprette regler og smarte mapper, der filtrerer baseret på status for en samtale. Vi har også tilføjet en ny regel til alle Herodesk-konti, der automatisk blokerer en kontakt, hvis du markerer en af hans samtaler som spam. Denne regel er deaktiveret som standard, men kan aktiveres i regelindstillingerne.

Samlet set er det nu muligt at sikre, at når du markerer én samtale fra en kontakt som spam, vil alle fremtidige beskeder fra den pågældende kontakt også blive markeret som spam. Og du kan se alle disse samtaler i den nye Junk-mappe.

I fremtiden vil vi tilføje funktionalitet til automatisk at registrere spam, så du ikke behøver at bekymre dig om det.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.