Vores Rules-motor er bygget til at hjælpe dig med at automatisere så mange arbejdsgange og manuelle processer som muligt. Den fleksible konfiguration gør, at du kan sætte den op og tilpasse den til din organisations behov.
Med denne opdatering gør vi Rules-motoren endnu stærkere ved at tilføje AI-drevne betingelser.
En af de ting, kunstig intelligens er rigtig god til, er at læse og forstå tekst. Ved at udnytte det kan vi nu forstå intentionen i en kundes besked i stedet for blot at gætte ud fra specifikke nøgleord.
Er kundens besked akut og skal håndteres med det samme?
Er den skrevet på et bestemt sprog?
Eller ønsker de at annullere en ordre?
Det er blot tre eksempler på, hvordan du kan bruge AI som en del af vores Rules-motor til at automatisere din kundeservice med Herodesk.
Se, hvordan det fungerer, i denne video:
De nye AI-drevne funktioner i vores Rules-motor og alle andre AI-drevne funktioner i Herodesk er nu tilgængelige i vores nye Herodesk Plus-pakke fra €31,95 pr. bruger pr. måned.
Du kan komme i gang ved at opgradere din Herodesk-konto i dit kontrolpanel.