Bygget i Danmark. 100% GDPR-kompatibel.

Saml al din kundesupport ét sted.
Gør kundeservice til din superkraft.

Herodesk er et super simpelt kundesupportværktøj. Vi integrerer direkte med alle dine supportkanaler og din webshop og booster din support med AI agenter til foreslåede svar og en AI-chatbot.

The Herodesk way

Træt af spørgsmål overalt?

Herodesk integrerer alle dine supportkanaler i én enkel oversigt og hjælper dig med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.
Sådan fungerer det

Lad os få ryddet op

Først samler vi alle dine kunders spørgsmål i én oversigt. Derefter gør vores delte indbakke det nemt for dig og dit team at håndtere dem. Endelig hjælper vi dig med at gøre det nemmere end nogensinde før ved hjælp af AI og automatiseringer.
Vores produkt

Alt hvad du behøver for at levere kundeservice i verdensklasse

Med alle supportspørgsmål og kundedata samlet ét sted bruger vi derefter AI agenter, arbejdsgange og automatiseringer til at gøre din kundesupport nemmere end nogensinde før.
Delt inbox
Alt samlet ét sted
Teamsamarbejde
Smart views
Integrationer
E-mail, live chat & sociale medier
E-commerce-integrationer
Custom widgets
API & webhooks
AI Agent
AI chatbot
Foreslåede svar
Virtuel AI-assistent
Workflows & automations
Automatiske oversættelser
Automatisk tagging & routing
Regler (med AI)
Makroer
Delt inbox
Alt samlet ét sted
Teamsamarbejde
Smart views
Integrationer
E-mail, live chat & sociale medier
E-commerce-integrationer
Custom widgets
API & webhooks
AI Agent
AI chatbot
Foreslåede svar
Virtuel AI-assistent
Workflows & automations
Automatiske oversættelser
Automatisk tagging & routing
Regler (med AI)
Makroer
5 flotte stjerner

Lad os høre, hvad kunderne siger

Vi hjælper vores kunder på forskellige måder. Ingen to er ens. Her er anmeldelser fra nogle af de virksomheder, der bruger Herodesk.
CleanShot 2025-09-30 at 23.26.12
Efter års jonglering med værktøjer forenede Herodesk e-mail, chat og telefon, identificerede kunder øjeblikkeligt og sorterede automatisk forespørgsler med Smart Mapper.
Brian Jensen
Administrerende direktør
22
… til stor fordel for både vores effektivitet og kundens oplevelse af kundeservice.
Kasper Pedersen
Co-founder & CEO
1
Det fjerner ret meget stress og sikrer at vi ikke taber nogle kundesager imellem 2 stole.
Kristina Andersen
Ejer
6
Alt ved Herodesk har forbedret vores tilgang til kundeservice.
Kevin Mikkelsen
Kundeservice
4
Vi valgte Herodesk, fordi vi havde brug for et fleksibelt og brugervenligt kundeservicesystem.
Casper Holm
E-commerce Manager
37
Herodesk har konsolideret vores kommunikation på tværs af vores mange e-mailadresser og sociale medieplatforme.
Jens Friis Felber
Owner ved billigEmballage.dk
27
Herodesk hjælper os med at give præcise og hurtige svar. Det har sparet os for en masse tid.
Alexander Ripley
Ejer & CEO
32
Det brugervenlige interface og AI-funktionen automatiserer svar sparer tid og sikrer professionel support.
Morten Pedersen
Manager
17
Med Herodesk har vi alle vores kunders spørgsmål samlet ét sted, uanset hvordan de kontakter os – email, Facebook, Instagram.
Malene Bandholm
Owner ved Tørrestativet.dk
Enkel og fair prissætning

Hvis det er så smart, så må det være super dyrt, ikke?

Nej – tværtimod. Vi har skabt en prismodel, der er nem at forstå og passer til virksomheder i alle størrelser.
Månedligt
Herodesk Free
kr0
pr. måned

Godt for solo-iværksættere og enkeltpersoner, der lige er startet.

Gratis for altid. Intet kreditkort påkrævet.

Herodesk Plus
kr298‎
per bruger/måned

Til teams af alle størrelser, der har brug for kraftfuld AI og ubegrænset adgang.

14 dages gratis prøveperiode

Herodesk Basic
kr149‎
per bruger/måned

Til mindre teams, der har brug for et super simpelt helpdesk-værktøj.

Afmeld når som helst

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.