Bygget i Danmark. 100% GDPR-kompatibel.

Saml al din kundesupport ét sted.
Gør kundeservice til din superkraft.

Herodesk er et super simpelt kundesupportværktøj. Vi integrerer direkte med alle dine supportkanaler og din webshop og booster din support med AI agenter til foreslåede svar og en AI-chatbot.

The Herodesk way

Træt af spørgsmål overalt?

Herodesk integrerer alle dine supportkanaler i én enkel oversigt og hjælper dig med at reducere svartider med smarte AI-funktioner.
Sådan fungerer det

Lad os få ryddet op

Først samler vi alle dine kunders spørgsmål i én oversigt. Derefter gør vores delte indbakke det nemt for dig og dit team at håndtere dem. Endelig hjælper vi dig med at gøre det nemmere end nogensinde før ved hjælp af AI og automatiseringer.
Vores produkt

Alt hvad du behøver for at levere kundeservice i verdensklasse

Med alle supportspørgsmål og kundedata samlet ét sted bruger vi derefter AI agenter, arbejdsgange og automatiseringer til at gøre din kundesupport nemmere end nogensinde før.
Delt inbox
Alt samlet ét sted
Teamsamarbejde
Smart views
Integrationer
E-mail, live chat & sociale medier
E-commerce-integrationer
Custom widgets
API & webhooks
AI Agent
AI chatbot
Foreslåede svar
Virtuel AI-assistent
Workflows & automations
Automatiske oversættelser
Automatisk tagging & routing
Regler (med AI)
Makroer
Delt inbox
Alt samlet ét sted
Teamsamarbejde
Smart views
Integrationer
E-mail, live chat & sociale medier
E-commerce-integrationer
Custom widgets
API & webhooks
AI Agent
AI chatbot
Foreslåede svar
Virtuel AI-assistent
Workflows & automations
Automatiske oversættelser
Automatisk tagging & routing
Regler (med AI)
Makroer
5 flotte stjerner

Lad os høre, hvad kunderne siger

Vi hjælper vores kunder på forskellige måder. Ingen to er ens. Her er anmeldelser fra nogle af de virksomheder, der bruger Herodesk.
41
Det er bare virkelig nemt, at Herodesk har samlet al vores support ét sted, så vi aldrig går glip af nogen beskeder.
Morten Vadskær
CEO ved Shoporama
5
Herodesk er bare vidunderligt enkelt, vi kan samle alle kundehenvendelser ét sted uden at miste overblikket.
Mads Collin
E-commerce manager ved Cykelshoppen.dk
6
Alt ved Herodesk har forbedret vores tilgang til kundeservice.
Kevin Mikkelsen
Kundeservice
33
Herodesk er blevet en uundværlig del af vores daglige drift – vi sparer ressourcer svarende til to fuldtidsstillinger.
Camille Talebnasab
Warehouse and Procurement Manager at Winther Studios
31
Med Herodesk har T3Lshop fået en fleksibel og brugervenlig platform, der optimerer kundesupport.
Jonas Nielsen
Group Online Manager
36
Herodesk centraliserer vores kundeservice ét sted og strømliner vores arbejdsgange med integrationer til SmartPack, Shopify og Reversio.
Nanna Ry Vestergaard
Customer Service Manager
12
Herodesk AI sparer tid, forbedrer kvaliteten og gør det muligt at kommunikere effektivt med kunder på tværs af sprog.
Chalotte Kornvig
Head of Customer Service
8
Herodesk giver et bedre overblik over igangværende forespørgsler, så vi kan arbejde sammen om at svare kunderne hurtigt og effektivt.
Mathias Christoffersen
Ejer
3
Vi bruger Herodesk til at håndtere tusindvis af forespørgsler med automatiserede arbejdsgange, oversættelser og problemfri integrationer.
Morten Hjortshøj Schrum
E-Commerce Specialist
Enkel og fair prissætning

Hvis det er så smart, så må det være super dyrt, ikke?

Nej – tværtimod. Vi har skabt en prismodel, der er nem at forstå og passer til virksomheder i alle størrelser.
Månedligt
Herodesk Free
kr0
pr. måned

Godt for solo-iværksættere og enkeltpersoner, der lige er startet.

Gratis for altid. Intet kreditkort påkrævet.

Herodesk Plus
kr298‎
per bruger/måned

Til teams af alle størrelser, der har brug for kraftfuld AI og ubegrænset adgang.

14 dages gratis prøveperiode

Herodesk Basic
kr149‎
per bruger/måned

Til mindre teams, der har brug for et super simpelt helpdesk-værktøj.

Afmeld når som helst

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.